Euronews-ზე საქართველოს ტურისტული პოტენციალის შესახებ სარეკლამო კამპანია მიმდინარეობს. ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიერ დაკვეთით მომზადებული 30 წამიანი ვიდეორგოლი Euronews-ის ეთერით კვირაში 28 ჯერ იტრიალებს. კამპანია12 კვირა გაგრძელდება. სარეკლამო რგოლის პარალელურად ზაფხულის ტურისტული კამპანიის ფარგლებში Euronews საქართველოსშესახებუსასყიდლოდამზადებს რეპორტაჟების ციკლს:
1. Adventures – 3 სიუჟეტი, აქედან ერთი სიუჟეტი დაეთმო ოკაცეს კანიონს, მეორე,გუდაურს, მესამე კი კურორტ გოდერძს. 2. Postcards – 6 სიუჟეტი,3. Taste - 3 წუთიანირეპორტაჟიქართულკერძზე.4. Cult - 3 წუთიანირეპორტაჟიკულტურულღონისძიებაზე, სიუჟეტები Euronews-ის ეთერით მრავალჯერ გადაიცემა. სატელევიზიო ეთერის გარდა რეპორტაჟები Euronews.com-ზეაიტვირთება. სიუჟეტისგანთავსებიდან 7 დღისმანძილზეყველასარეკლამოსივრცესაქართველოსრეკლამასდაეთმობა. ( თითორეპორტაჟზეგარანტირებული 150000 impressions)
Euronews 12 ენაზე მაუწყებლობს და მსოფლიოს 166 ქვეყანაში 430 მილიონზე მეტი მაყურებელი ჰყავს.
www.euronews.com/2018/05/14/georgian-adventures-okatse-canyon