ვიდეკომუნიკაციების კომპანიის, Zoom-ის ადმინისტრაციის განცხადებით, მათი შემოსავლები, პანდემიის დროს, წინა წელთან შედარებით 169%-ით გაიზარდა.
169%-იანმა ზრდამ კომპანიას დაახლოებით 328 მილიონი აშშ დოლარი მოუტანა.
კომპანიის განცხადებით, შემოსავლების ასეთი მკვეთრი ზრდა უკავშირდება მომხმარებელთა რაოდენობის ზრდას, რომლებიც კორონავირუსის პანდემიით გამოწვეული შეზღუდვები გამო იძულებულები გახდნენ შეხვედრებისა და მუშაობის ონლაინრეჟიმში გადასულიყვნენ.
როგორც Zoom-ის აღმასრულებელი დირექტორი, ერიკ იუანი იტყობინება, წინა წელთან შედარებით მომხმარებელთა რაოდენობა 354%-ით გაიზარდა.
ვიდეკომუნიკაციების პლატფორმა დაახლოებით 10 წლის წინ შეიქმნა, თუმცა მისი პოპულარობა განსაკუთრებით 2020 წლის დასაწყისში გაიზარდა, რაც დაკავშირებულია პანდემიის გამო დაწესებული შეზღუდვებით.