2016 წელს ბიზნესტურისტებმა საშუალოდ 6 ვიზიტი განახორციელეს და ამ მიზნით სასტუმროში საშუალოდ 18 დღე/ღამე გაატარეს. აღნიშნულ მაჩვენებლებს კონსალტინგური კომპანია BDRC Group-ი საკუთარ კვლევებზე დაყრდნობით ავრცელებს, რომელმაც თავის მხრივ 16 ათასი მოგზაურის ქცევა შეისწავლა.
კომპანიის მიერ გამოკითხული რესპოდენტების 47%-ი კომპანიის ფილიალებში მუშაობენ სხვადასხვა ქვეყანაში.
32%-ი საზღვარგარეთ ტოპ-მენეჯერებთან შესახვედრად გაემგზავრა. ასევე ირკვევა, რომ ფრენისას ისინი კითხულობდნენ Fox-ს, Harvard Business Review-ს, Financial Times-ს, National Geographic-ს და Discovery-ს
10 გამოკითხულიდან 4 თვითმფრინავში ყოფნისას ფიქრობს, თუ რას დააგემოვნებს და რას დალევს ვიზიტისას. ასევე 27%-ი ფიქრობს თუ როგორ სუვენირებს უყიდის ოჯახის წევრებს და თანამშრომლებს.