ბაქო-თბილისი-ყარსის პროექტი გეოპოლიტიკურად მნიშვნელოვანია, ეკონომიკურად კი გარკვეული კითხვები რჩება. ამის შესახებ საქართველოს პრემიერ მინისტრმა ბიძინა ივანიშვილმა ჟურნალისტებთან შეხვედრისას განაცხადა.
მისი თქმით, არსებული რკინიგზის საპროექტო სიმძლავრე 25 მლნ ტონამდეა და პატარა გარდაქმნების საშუალებით შესაძლებელია 40 მლნ ტონამდეც ავიდეს.
"არის საფრთხე იმისა, რომ როდესაც ახალი რკინიგზა დაიწყებს მუშაობას ტვირთბრუნვა შეუმცირდეს ძველ რკინიგზას. იმავდროულად შესაძლებელია პორტების ნაწილმა ვეღარ მიიღონ ტვირთები", - განაცხადა პრემიერმა.
ივანიშვილმა აღნიშნა, რომ მოლაპარაკების მეშვეობით ეს საკითხი დარეგულირებადია, თუმცა კითხვები არსებობობს.
"როდესაც რკინიგზა დაიწყებს მუშაობას 5 მლნ ტონიანი ტვირთბრუნვა იქნება და მნიშვნელოვანია რომ რომ ძველი რკინიგზა არ დაზარალდეს", - განაცხადა პრემიერმა.