სახელმწიფო აუდიტის სამსახური, წინასაარჩევნო კამპანიის დაფინანსების გამჭვირვალეობასთან დაკავშირებით, განცხადებას ავრცელებს. განცხადებაში აღნიშნულია, რომ საქართველოს სახელმწიფო აუდიტის სამსახური ახორციელებს პარტიების ფინანსური საქმიანობის კანონიერებისა და გამჭვირვალობის მონიტორინგს.
"ამ კომპეტენციის ფარგლებში, სახელმწიფო აუდიტის სამსახურმა მიზანშეწონილად მიიჩნია წინასაარჩევნო კამპანიის დროს გარკვეული რეგულაციები დააწესოს მაუწყებელსა და პოლიტიკურ სუბიექტს შორის ურთიერთობებში. აღნიშნული განპირობებულია მაღალი საჯარო ინტერესით, მოხდეს ყველა მაუწყებლის მიერ საარჩევნო სუბიექტების თანაბარ და არადისკრიმინაციულ მდგომარეობაში ჩაყენება, და ამ პროცესში ფინანსური რესურსების გამჭვირვალედ გამოყენება", - ნათქვამია განცხადებაში.
შესაბამისად, სახელმწიფო აუდიტის სამსახურმა, გენერალური აუდიტორის ბრძანებით, განმარტა გამჭვირვალობის სტანდარტები წინასაარჩევნო პერიოდში სარეკლამო ხარჯებთან მიმართებაში. სახელმწიფო აუდიტის სამსახური განმარტავს, რომ გენერალური აუდიტორის ბრძანებით დადგენილი რეგულაციები, ერთი მხრივ, არ აფერხებს პოლიტიკური სუბიექტებისთვის კანონით უზრუნველყოფილ უფლებას შეუფერხებლად აწარმოონ საარჩევნო აგიტაცია. მეორე მხრივ, აღნიშნული რეგულაციები უზრუნველყოფს ფინანსური რესურსების განკარგვის ეფექტურ მონიტორინგს და ამ გზით ახდენს საარჩევნო სუბიექტების ან/და მაუწყებლების მიერ კანონის მოთხოვნათა დარღვევის რისკების მინიმიზაციას. შესაბამისად, კერძო და საჯარო ინტერესების შეჯერების გზით, გენერალური აუდიტორის ბრძანებით დადგენილი რეგულაციები ხელს უწყობს ლეგიტიმური ინტერესის - ფინანსურად გამჭვირვალე ჯანსაღი საარჩევნო გარემოს დამკვიდრებას.