BSH-მა თავისი დილერები ცენტრალური აზიიდან, კავკასიიდან, ჩრდილოეთ აფრიკიდან და ახლო აღმოსავლეთიდან თბილისში შეკრიბა
24 ნოემბერს, 11:00 საათზეა თბილისის სასტუმრო "რედისონ ბლუ ივერიაში" (5 შეხვედრების ოთახი) კომპანია BSH და მისი ოფიციალური წარმომადგენელი საქართველოში "ელიტ ელექტრონიქსი" გამართავს პრესკონფერენციას თემაზე ახალი მიმართულებები BSH-ის სამყაროში "2011 ზრდის შენარჩუნების კონცეფცია".
როგორც "ჯი-ეიჩ-ენს" კომპანია "ელით ელექტრონიქსიდან აცნობეს, პრესკონფერენციას დაესწრებიან BSH-ს ბიზნეს პარტნიორები ცენტრალური აზიიდან, კავკასიიდან, ასევე ახალი წევრები ჩრდილოეთ აფრიკიდან და ახლო აღმოსავლეთიდან.
კომპანია წარმოადგენს მიმდინარე წლის ანგარიში, ასევე ისაუბრეს სამომავლო მიზნებსა და გეგმებზე. ინოვაციური ტექნოლოგიების განვითარება და მათი ცხოვრებაში დანერგვა BSH -თვის მთავარი ფაქტორი გახლავთ. იმისათვის, რომ გაგრძელდეს მუდმივი განვითარება ამ მიმართულებით, BSH -ი ხელმძღვანელობს მდგრადობისა და გარემოს დაცვის კონცეფციით, რომლების პლაცდარმია "მდგრადი ზრდა".
ამავე დღეს 15:00 საათზე "ელიტ ელექტრონიქსის" მაღაზიაში (ყაზბგამზ. #24) გაიმართება "Bosch"-ს და "Siemens"-ს შოურუმის გახსნა, სადაც წარმოდგენილი იქნება ორივე ბრენდის ულტრა თანამედროვე ტექნოლოგიებით დამზადებული ტექნიკა.
კომპანია BSH-ი დაარსდა 1967 წელს, ორი კომპანიის Robert Bosch GmbH - ისა (შტუდგარტი) და Siemens AG -ის (მიუნხენი) გაერთიანების შედეგად. დღეს BSH წარმოადგენს ერთ-ერთი უმსხვილეს კომპანიას მსოფლიოში და ინარჩუნებს ლიდერის პოზიციას საოჯახო ტექნიკის წარმოებაში ევროპაში. BSH ფლობს 13 ბრენდი, მათ შორის ძირითად ორ ბრენდს "Bosch"-სა და "Siemens"-ს, ასევე ექვს სავაჭრო მარკას "Gaggenau", "Neff", "Thermador", "Constructa", "Viva" და "Ufesa", და ოთხ რეგიონალურ ბრენდს - "Balay", "Pitsos", "Profilo" და "Coldex". დღეს BSH ფლობს 41 ქარხანას მსოფლიოს 13 ქვეყანაში ევროპაში, ამერიკის შეერთებულ შტატებში, ლათინურა ამერიკასა და აზიის ქვეყნებში. Bosch-ის 60-ზე მეტ წარმომადგენლობაში მსოფლიოს 40 ქვეყანაში 43.000 ადამიანია დასაქმებული.