„პირობას ვდებ" (I SWEAR) ასე ქვია კომპანია „კარლსბერგის" გრანდიოზულ წამოწყებას, რომელიც სტარტს 17 აპრილს აიღებს და ფეხბურთის მოყვარულებს „ევრო 1012"-ზე დასწრების რეალურ შანსს აძლევს. კამპანიის საკონკურსო პირობებს და აქციის დეტალებს მედიის წარმომადგენლებს „კარლსბერგის" წარმომადგენლები 17 აპრილს, 12.00 საათზე, სასტუმრო „თბილისი მერიოტში" საგანგებო პრესკონფერენციაზე გააცნობენ. პირველი სიმბოლური, სახალისო გათამშებაც პრესკონფერენციაზე დამსწრე ჟურნალისტებისთვის გაიმართება.
„ჩვენ შევქმენით სპეციალური კონკურსი „პირობას ვდებ" (I SWEAR"), სადაც გულშემატკივარს საშუალებას ვაძლევთ საკუთარი თავის გამოვლენით მიიღოს საგზური „ევრო 1012"-ის მატჩზე და კომპანიის ხარჯით ისიამოვნოს დიდი ფეხბუთით. კონკურსი Facebook.com/Carlsberg Georgia-ზე წარიმართება და ორ ნაწილად იქნება დაყოფილი. ყველა გულშემატკივარს, რომელსაც უკვე შეუსრულდა 18 წელი, ამ გვერდზე შეუძლია დაწეროს თუ რის გასაკეთებლადაა მზად, რომ მატჩზე დასასწრები საგზური მიიღოს. მეორე ეტაპისთვის გამოვლინდებიან ფინალისტები, რომლებიც ყველაზე მეტ „ლაიკს" მიიღებენ. ფინალისტებმა უნდა ატვირთონ ვიდეოჩანაწერი, სადაც წერილობით დადებულ პირობას დაადასტურებენ. ვიდეოს ასატვირთად კი გულშემატკივარმა 10 ლუდის თავსახურის ქვეშ მოცემული კოდი უნდა შეიყვანოს. საბოლოო გამარჯვებულებს კი, რომლებიც მატჩზე გაემგზავრებიან ჟიური და „ლაიკები" გამოავლენს,"- აცხადებს კომპანიის წარმომადგენელი გიორგი ბოჭორიშვილი.
მისივე განცხადებით აქციის ფარგლებში, სპეციალური შეფუთვის ლუდის თავსახურის, ან რკინის ქილის გასაღების შეგროვებით გულშემატკივარს არაერთი ტიტულიანი სამახსოვრო პრიზი შეუძლია მიიღოს.
„მონაწილეობა შეუძლია ყველას, ვინც 10 აპრილიდან 1 ივლისის ჩათვლით, სპეციალურ პრომო შეფუთვაში დაფასოებულ ლუდ „კარლსბერგს" შეიძენს, შეაგროვებს მის თავსახურებს და შემდეგ მათ სხვადასხვა საჩუქარში გადაცვლის. მაგალითად, 60 თავსახურის შეგროვებით შეუძლია მიიღოს მოდური საათი, 40 თავსახურის შეგროვებით სპორტული ქურთუკი, 25 თავსახურის შეგროვებით სპორტული ჩანთა, ხოლო გულშემატკივრის მაისურის მიღება 10 თავსახურის შეგრვებით იქნება შესაძლებელი. მოხარული ვართ, რომ უკვე მრავალი წელია ვინარჩუნებთ მჭიდრო კონტაქტს გულშემატკივრებთან და ვცდილობთ მათთვის მუდმივად შევქმნათ სახალისო გათამაშებები,"- განაცხადა გიორგი ბოჭორიშვილმა.
„კარლსბერგი" 1988 წლიდან დღემდე უეფა ევროს ერთ-ერთ ყველაზე ძველ ოფიციალურ პარტნიორს წარმოადგენს. ამავე დროს მსოფლიოს მასშტაბით „კარლსბერგი" ერთ-ერთი ყველაზე მსხვილი ლუდსახარშია, რომელიც თავის ბრენდის ქვეშ აერთიანებს სხვადასხვა სახის პოპულარულ ალკოჰოლურ და გამაგრილებელ სასმელს. მათ შორის ბრენდები „კარლსბერგი" და „ტუბორგი" კი, ევროპის 6 უმსხვილეს ბრენდს შორის მოწინავე ადგილს იკავებენ. კარლსბერგის ჯგუფში მსოფლიოს მასშტაბით 43 ათასზე მეტი ადამიანია დასაქმებული, ხოლო პროდუქცია 150-ზე მეტ ბაზარზეა წარმოდგენილი. გასულ წელს „კარლბერგის" გაყიდუმა ლუდმა 135 მილიონი გექტოლიტრი შეადგინა, რაც ექვივალენტით საშუალოდ 40 მილიარდ ბოთლს უდრის.