"პროკრედიტ ბანკმა" 2011 წელი 19.7 მილიონი ლარის (11.8 მილიონი აშშ დოლარის) წმინდა მოგებით დაასრულა. ბანკის მენეჯმენტის ინფორმაციით, მომგებიანობა განაპირობა კლიენტების მაღალმა აქტივობამ, საპროცენტო განაკვეთების მაღალმა მარჟამ და საკომისიო შემოსავლის ზრდამ; მნიშვნელოვანი როლი ითამაშა საკრედიტო პორტფელის მაღალმა ხარისხმაც.
საბანკო მომსახურება ერთ წერტილში: 2011 წლის იანვარში ბანკმა დანერგა მომსახურების ახალი კონცეფცია - "საბანკო მომსახურება ერთ წერტილში", რათა კლიენტებისთვის უფრო სწრაფი და ეფექტური მომსახურება შეეთავაზებინა.
"ახალი სისტემა კლიენტებს საშუალებას აძლევს 2000 ლარამდე (1000 აშშ დოლარამდე) საბანკო ოპერაციები განახორციელონ პირდაპირ კლიენტთა მრჩეველთან, რომელიც მოლარის ფუნქციასაც ითავსებს. ამრიგად, კლიენტებს სალაროსთან მისვლის გარეშე შეუძლიათ ისარგებლონ უფრო სწრაფი მომსახურებით"- აღნიშნა ბანკის გენერალურმა დირექტორმა მაია მერედოვამ.
წლის განმავლობაში სისტემა "საბანკო მომსახურება ერთ წერტილში" ყველა ფილიალში დაინერგა. შედეგად, 250-ზე მეტი სამუშაო მაგიდა აღიჭურვა სალაროებით და 62-ივე ფილიალში გაძლიერდა დაცვის სისტემა.