გმირთა მოედნის ავტომაგისტრალთან დაკავშირებულ სამშენებლო და საპროექტო სამუშაოებზე 114 მლნ 864 ათას 750 ლარი დაიხარჯა. IDFI-ი თბილისის მერიის მიერ მიწოდებულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით აცხადებს, რომ აღნიშნული თანხა გადანაწილდა შემდეგნაირად:
თბილისში, ვარაზის ხევიდან თამარაშვილის ქუჩამდე ჩქაროსნული ავტომაგისტრალის მშენებლობის სამუშაოების საპროექტო დოკუმენტაციის შედგენის მომსახურეობა - 1 500 000 ლარი;
თბილისში, ვარაზის ხევიდან თამარაშვილის ქუჩამდე ჩქაროსნული ავტომაგისტრალის მშენებლობის სამუშაოები - 90 386 038,20 ლარი;
თბილისში, ვერეს ხევზე მშენებარე საქალაქო ავტომაგისტრალიდან (იყალთოს მთის გავლით) საბურთალოს ქუჩამდე (იპოდრომამდე) და ი.ჭავჭავაძის გამზირიდან (ყოფილი მე-9 საავადმყოფოს შესასვლელიდან) ნ. რამიშვილის ქუჩამდე დამაკავშირებელი სატრანსპორტო გზების მოწყობის სამუშაოების საპროექტო საპროექტო დოკუმენტაციის შედგენის მომსახურეობა - 185 000 ლარი;
თბილისში, ი.ჭავჭავაძის გამზირიდან ნ. რამიშვილის ქუჩამდე და ვერეს ხევის ახალი ავტომაგისტრალიდან თამარაშვილის ქუჩამდე დამაკავშირებელი სატრანსპორტო გზის და გვირაბის (იყალთოს მთის გავლით) მოწყობის სამუშაოების განხორციელება - 22 793 711,86.
თბილისში, ვარაზის ხევიდან თამარაშვილის ქუჩამდე ჩქაროსნული ავტომაგისტრალის მშენებლობის სამუშაოების სახელმწიფო შესყიდვაზე სახელმწიფო ტენდერი გამოცხადდა 2009 წლის 1 ივლისს. ტენდერში გაიმარჯვა კომპანია „კაუკასუს როუდ პროჯექტმა", რომელიც 2005 წელს დაარსდა და რომლის დირექტორიც 2012 წლის ივლისამდე იყო პაატა ტრაპაიძე, შემდგომში დასაქმების სახელმწიფო მინისტრი. კომპანიის მიერ განხორციელებულ პროექტებს შორისაა მესტიის აეროპორტის ასაფრენ-დასაფრენი ბილიკი, მთავრობის სახლი ქუთაისში, ანაკლია-განმუხურის ხის საფეხმავლო ხიდი და სხვ.
„2011 წლის 21 მარტს გამოცხადდა ტენდერი ქ. თბილისში, ილია ჭავჭავაძის გამზირიდან ნინო რამიშვილის ქუჩამდე და ვერეს ხევის ახალი ავტომაგისტრალიდან თამარაშვილის ქუჩამდე დამაკავშირებელი სატრანსპორტო გზის და გვირაბის (იყალთოს მთის გავლით) მოწყობის სამუშაოების (მრავალწლიანი) შესყიდვასთან დაკავშირებით. ტენდერში მონაწილეობას იღებდა მხოლოდ ორი პრეტენდენტი - „კაუკასუს როუდ პროჯექტმა" და „ბლექ სი გრუპი". ეს უკანასკნელი დაარსდა 2005 წელს და ამჟამად მისი დირექტორია ამირან მამუჭაძე. კომპანიის წილის 75%-ის მფლობელია შპს „ბლექ სი როუდი", წილის 25%-ის მფლობელია გიორგი კალანდაძე; თავად შპს „ბლექ სი როუდის" წილის 50%-ის მფლობელია გიორგი კალანდაძე, წილის მეორე 50%-ის მფლობელი კი ამირან მამუჭაძე. 2011 წლის 28 აპრილს, იმის გამო რომ არ მოხდა დადგენილ ვადაში დაზუსტებული ტექნიკური ინფორმაციის წარმოდგენა, სატენდერო კომისიის გადაწყვეტილებით მოხდა შპს „ბლექ სი გრუპის" დისკვალიფიკაცია. შესაბამისად, „კაუკასუს როუდ პროჯექტი" გამოცხადდა ტენდერის გამარჯვებულად და 2011 წლის 5 მაისს მასთან გაფორმდა ხელშეკრულება"- განმარტავენ IDFI-ში.
ხელშეკრულების მიხედვით თავდაპირველი თანხა შეადგენდა 22 260 000 ლარს, ხელშეკრულებაში შესული ოთხი ცვლილებით თანხა იცვლებოდა: 2011 წლის 25 მაისს დადებული შეთანხმებით, თავდაპირველი თანხა 430 700 ლარით გაიზარდა და შეადგინა 22 690 700 ლარი, 2011 წლის 18 ივლისს თანხას კიდევ 244,61 ლარი დაემატა და გახდა 22 690 944,61 ლარი, 2012 წლის 12 მარტის ცვლილებით ხელშეკრულების საერთო ღირებულებას დაემატა 1 013 629,01 ლარი და შეადგინა 23 704 573,62 ლარი, ხოლო ბოლო, 2012 წლის 23 ივლისის ცვლილებით, საერთო ღირებულება შემცირდა 200 837,28 ლარით და შეადგინა 23 503 736,34 ლარი. საბოლოოდ, თბილისის მერიიდან მიღებული ინფორმაციის მიხედვით, ი.ჭავჭავაძის გამზირიდან ნ. რამიშვილის ქუჩამდე და ვერეს ხევის ახალი ავტომაგისტრალიდან თამარაშვილის ქუჩამდე დამაკავშირებელი სატრანსპორტო გზის და გვირაბის (იყალთოს მთის გავლით) მოწყობაზე გაწეულმა ხარჯმა შეადგინა 22 793 711,86 ლარი.