ინტერნეტი CD-ს "კლავს", რადგანაც სიმღერებსა და სხვადასხვა მელოდიებს ძირითადად სხვადასხვა საიტებიდან იწერენ. ბევრ ქვეყანაში სიმღერების რეალიზაციის ბაზარზე, ინტერნეტით ვაჭრობამ CD-ებით ვაჭრობას უკვე გადაუსწრო. იანვარ-მარტში ბრიტანელებმა მუსიკის შესაძენად 156 მლნ ფუნრი სტერლინგი დახარჯეს, საიდანაც თანხის 56 %-ი ძირითადად ინტერნეტიდან ნაყიდ მუსიკაზე მოდის. კვლევების მიხედვით დგინდება, რომ მომხმარებლისთვის სხვადასხვა საიტზე მუსიკის ყიდვა დღეს უფრო ხელსაყრელია ვიდე CD-ით ვაჭრობა.