დღეს, რუსთავის იუსტიციის სახლში საჯარო რეესტრის თავმჯდომარემ სოსო წიქარიშვილმა საჯარო რეესტრის მომსახურების საფასურის შეცვლასთან დაკავშირებით ბრიფინგი გამართა.
2012 წლის 1 იანვრიდან ძალაში შევიდა მთავრობის დადგენილება (29.XII.2011 №509 ), რომლითაც განისაზღვრა საჯარო რეესტრის ეროვნული სააგენტოს მომსახურების საფასურის ახალი განაკვეთები, გადახდის წესი და მომსახურების ვადები.
დადგენილების თანახმად საჯარო რეესტრის ამონაწერის მომზადება ელექტრონულად, ინტერნეტის საშუალებით, ნაცვლად 15 ლარისა, 10 ლარი გახდა, ხოლო ამონაწერის დაჩქარებული წესით, განაცხადის შეტანის დღეს მომზადება ნაცვლად 50 ლარისა - 40 ლარია.
სააგენტოს თავმჯდომარის განმარტებით: „აღნიშნული ცვლილება ეხება როგორც უძრავ ქონებასთან დაკავშირებულ ამონაწერებს, ასევე ამონაწერებს სამეწარმეო და არასამეწარმეო/არაკომერციულ პირთა რეესტრიდან.ონლაინ მომსახურებაზე საფასურის შემცირება ხელს შეუწყობს როგორც ელექტრონული მომსახურებების პოპულარიზაციას, ისე მომხმარებლებისთვის სახლიდან და ოფისიდან გაუსვლელად, მაქსიმალურად კომფორტული მომსახურების გაწევას.
საჯარო რეესტრი არის ქვეყანაში პირველი ადმინისტრაციული ორგანო, რომელმაც მოქალაქეთათვის ონლაინ სერვისების მიწოდება 2006 წლიდან დაიწყო და თანამედროვე საინფორმაციო ტექნოლოგიების დანერგვის თვალსაზრისით დღემდე ინარჩუნებს ლიდერის პოზიციას. დღეს უკვე, დაინტერესებულ პირს საშუალება აქვს ბიზნესისა და უძრავი ქონების რეგისტრაციასთან დაკავშირებული ნებისმიერი მომსახურება ქალაქი¬დან, სახლიდან თუ ოფისიდან გაუსვლელად, ონლაინ რეჟიმში მიიღოს - განაცხადა სოსო წიქარიშვილმა.
საჯარო რეესტრის ამონაწერის მომზადება ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი სერვისია მოქა¬ლაქე¬თა მხრიდან. 2011 წლის მონაცემებით საჯარო რეესტრში მომზადდა 122 772 ამონაწერი უძრავი ქონების შესახებ (ტრანზაქციების მთლიანი რაოდენობის 34.5%) და 66 215 ამონაწერი კომპანიის შესახებ (ტრანზაქციების მთლიანი რაოდენობის 24.0%).