საქართველოს სარეკლამო სექტორი კონკურენციის ნაკლებობით ხასიათდება. ამის შესახებ "საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველოს" ანგარიშშია ნათქვამი. ანგარიშის თანახმად, ხშირ შემთხვევაში კომპანიების უკან ხელისუფლებასთან ასოცირებული პირები დგანან.
"რეკლამის დამკვეთებს მეტ წილად მათი ბიზნესისთვის ნეგატიური შედეგების დადგომის შიშით არ სურთ ისეთ მედია-საშუალებებთან ითანამშრომლონ, რომლებიც კრიტიკული შეხედულებებით არიან ცნობილი. 2010 წლის სარეკლამო ბაზრის წმინდა მოცულობა 40 მილიონი აშშ დოლარს აღემატებოდა ( სატელევიზიო 35 მილიონი,რადიო 2.2 მილიონი ა.შ.შ დოლარი იყო. ინტერნეტი 1 მილიონი ). სატელევიზიო რეკლამების გაყიდვების სახლი „ჯენერალ მედია" ნაციონალური სატელევიზიო არხებზე სარეკლამო დროზე დე-ფაქტო მონოპოლიას ფლობს. თბილისის გარე რეკლამის სეგმენტში დომინანტი პოზიცია აუთდორ.ჯი-ს უკავია", - ნათქვამია ანგარიშში.
„საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველოს" ახალი ანგარიშის მიხედვით, საქართველოს სარეკლამო სექტორი კონკურენციის ნაკლებობითა და ბაზრის მძლავრი კონცენტრაციით ხასიათდება, რადგან მის დიდ ნაწილს ყოფილ თავდაცვის მინისტრ, დავით კეზერაშვილთან დაკავშირებული ახლო მეგობრებისა და ნათესავების ქსელი აკონტროლებს.
"სარეკლამო სექტორს შიგნით მოთამაშეების ურთიერთკავშირის დადგენისას, „საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველომ" აღმოაჩინა, რომ პანამაში და ბრიტანეთის ვირჯინიის კუნძულებზე დარეგისტრირებული რამდენიმე ოფშორული კომპანია მალავს კომპანიის რეალური მფლობელების სახელებს და ფინანსურ ნაკადს. სექტორის გამჭვირვალობას ხელს უშლის კომპანიების ოფიციალური მფლობელობის საეჭვოდ ხშირი ცვლა და ცრუ მფლობელის პრაქტიკის ხშირი გამოყენება. სატელევიზიო რეკლამების გაყიდვების სახლი „ჯენერალ მედია" ნაციონალური სატელევიზიო არხების სარეკლამო დროზე დე-ფაქტო მონოპოლიას ფლობს, თბილისის გარე რეკლამის სეგმენტში კი დომინანტი პოზიცია აუთდორ.ჯი-ს უკავია", - ნათქვამია ანგარიშში.