("ადგილობრივი ლუდი - ყოველთვის ახალი")
WOW - ასეთია რეაქცია ლუდსახარში „ნატახტარის" მიერ წარმოებული პროდუქტის დაგემოვნებისას. WOW დასავლეთიდან შემოსული ჟარგონია, რომელიც აღტაცებას გამოხატავს. „ნატახტარი" კი ის ლუდია, მთელ საქართველოში და არა მარტო საქართველოში, წელიწადის ოთხივე დროს, მიუხედავად სიცხისა თუ სიცივისა, რომ გესიამოვნება! ზამთარ-ზაფხულ, მარტო თუ მეგობრებთან ერთად, ბარში თუ ქუჩაში, სახლში თუ სტადიონზე, ანდაც ტელეეკრენთან სპორტული თუ სხვა გადაცემის ყურების დროს, „ნატახტარი", გამოვიყენებ ჟარგონს და ვიტყვი, რომ „ასწორებს"! განსაკუთრებით ზაფხულში, როდესაც ძალიან გცხელა და გამაგრილებელ სასიამოვნო სასმელს ეძებ, დალიე ლუდსახარში კომპანიის მიერ წარმოებული პროდუქტი და მოიგე ერთი ბოთლი ლუდი, 1000 ლარი, 5000 ლარი, 20 000 ლარი და რაც მთავარია, საგზური ახალ ზელანდიაში, რაგბის მსოფლიო ჩემპიონატის ფინალზე. რა ჯობს, როდესაც შენი ქვეყნის სხვადასხვა სპორტულ ნაკრებს, ბოლო პერიოდის წარმატებებიდან გამომდინარე, „ნატახთართან" ერთად უყურებ და ორმაგ სიამოვნებას იღებ. „ნატახტარი" საქართველოს რაგბის, კალათბურთისა და ფეხბურთის ეროვნული ნაკრებების სპონსორია. გუნდის წარმატებულობას სპონსორებიც განაპირობებენ. წელს „ბორჯღალოსნები" მსოფლიო ჩემპიონატზე, ქართველი კალათბურთელები კი ევროპის ჩემპიონატზე „ნატახტართან" ერთად იასპარეზებენ.
„ლუდსახარში „ნატახტარის" 6 პროდუქტი ნებისმიერი სახის მომხმარებელზეა გათვლილი: „ნატახტარი" ლუდის მოყვარულებს შესანიშნავ შანსს აძლევს, მიირთვან უნიკალური წყლისგან დამზადებული პროდუქტი. დალიეთ და მიიღეთ სიამოვნება „ძლიერი ლუდით" „ექსტრას" სახით; დალიე „კასრი" და შეიცანი „ცოცხალი ლუდის" გემო; 3D-გემო რომელიც აღიარა მსოფლიომ. იმათთვის, ვინც უპირატესობას ანიჭებს კლასიკურ, მაღალხარისხიან ლუდს ინდივიდუალური ხასიათით, საუკეთესო არჩევანი „ეფეს პილზნერია"; „ნატახტარი ქარვა" კი დახვეწილი გემოს მქონე ლუდია, რომელიც აგრილებს. ამ თვისებების აღწერის შემდეგ, ლუდის მოყვარული „ნატახტარის" ნებისმიერ პროდუქტს იყიდის, შესვამს და ისიამოვნებს, მაშინაც კი, როდესაც „მერე რა, რომ ზამთარია"!
„ნატახტარი" მომხარებელს მუდმივად ახალ პროდუქციას სთავაზობს, რაც ქართულ ბაზარზე მის წამყვან პოზიციას განაპირობებს. ლუდსახარში ქართული ლუდის ბაზრის 63%-ზე მეტი წილის მფლობელია. კომპანია მომხმარებელს სთავაზობს ლუდის სამ ბრენდს (ნატახტარი, 3D [ტრიდე] და ეფესი), სამ ქვებრენდს (ნატახტარი კასრის, ნატახტარი ქარვა და ნატახტარი ექსტრა) და შვიდი დასახელების ლიმონათს. აღნიშნული პროდუქტები მრავალფეროვნებით, მაღალი ხარისხითა და გემოთი გამოირჩევა.
ლუდსახარში „ნატახტარი" ქართული ლუდის ხარშვის მრავალსაუკუნოვან ტრადიციას აგრძელებს. საქართველოში ლუდის ხარშვას დიდი ტრადიცია აქვს. ლუდის წარმოებამ საქართველოში თავიდანვე ფეხი მოიკიდა მთაში და აქ დასახლებული ხალხის ყოფაში ლუდმა უპირველესი ადგილი დაიჭირა.
სხვა ლუდის მწარმოებელი კომპანიებისგან „ნატახტარი" ლუდის ყველაზე მნიშვნელოვანი ინგრედიენტით, წყლით გამოირჩევა. „ნატახტარის" პროდუქტი უნიკალურ წყალზე მზადდება. სპეციალისტების განცხადებით, ეს მსოფლიოში საუკეთესო, უნიკალური წყალია. ნატახტრის წყალი, რომელიც წარმოადგენს მის შემოგარენში არსებული მიწისქვეშა დინებების ერთგვარ კუპაჟს, უნიკალურია გამორჩეული გემოთი და განსაკუთრებული მინერალიზაციით.
„ნატახტარის" პროდუქციის მაღალ წარმადობას, ჩამოსხმისა და შეფუთვის ხარისხს მაღალი ტექნოლოგიების მქონე KRONES-ის ჩამომსხმელი ხაზი განაპირობებს. როგორც ლუდსახარშ "ნატახტარის" მთავარი ტექნოლოგი თომას შვინდი აცხადებს, რადგან ლუდის წარმოებაში გამოყენებული ყველა ტიპის ნედლეული ბუნებრივია, ისინი ყოველ წელს განსხვავდებიან კლიმატური პირობების გამო.
"ხარშვის პროცესის ცოდნა, ულტრათანამედროვე ტექნოლოგიებთან ერთად, მთელი წლის განმავლობაში პროდუქციის თანმიმდევრული ხარისხის და გემოს გარანტიას იძლევა. საწარმოში ასევე ფუნქციონირებს თანამედროვე სტანდარტების მქონე ლაბორატორია, რომლის გადაიარაღება წელს დაიწყო და ხარისხის კონტროლის სრულყოფას ემსახურება", - აცხადებს შვინდი.
საქართველოს ბაზარზე საუკეთესო ლუდი „ნატახტარი"მსოფლიო არენაზე მნიშვნელოვან წარმატებას აღწევს. ის, გარდა ქართული ბაზრისა, ითვისებს მსოფლიო ლუდის ბაზარს და ექსპორტს 14 ქვეყანაში ახორციელებს, მათ შორის ამერიკის შეერთებულ შტატებში, ყაზახეთში, ბელარუსსა და სხვა ქვეყნებში. „ნატახტარის" ექსპორტის რაოდენობა დღითიდღე იზრდება და ის წარმოებული პროდუქტის 30-%-ს შეადგენს.
"ნატახტარი" ლუდის მოყვარულებს უკვე მეორე წელია ლუდის ფესტივალში მონაწილეობის შესაძლებლობას აძლევს. თბილისის ტურისტული სეზონი "ნატახტარის" მიერ ორგანიზებული ლუდის ფესტივალ Tbilisi Beer Fest-ით გაიხსნა.
მაშ ასე, ამ ყველაფრის წაკითხვის შემდეგ „ნატახტარის" ლუდის დალევის უფრო და უფრო მეტი სურვილი ჩნდება. დალიეთ „ნატახტარი", გაგრილდით და თქვით უფრო მეტი WOW!
"ჯი-ეიჩ-ენი", ალექსანდრე ნაბახტეველი