Samsung-ი სმარტფონების ბაზარზე პოზიციებს თმობს. „ბი-ბი-სის" ინფორმაციით, 2014 წლის მეორე კვარტლის მონაცემების მიხედვით ფიქსირდება, რომ კორპორაცია Samsung-ი ბაზრის ლიდერი აღარ არის.
პირველად ისტორიაში, ჩინეთსა და ინდოეთში სამხრეთ კორეულ , სმართფონების ბაზარზე, ადგილობრივმა მწარმოებლებმა აჯობეს.
ჩინეთი ბაზარზე ლიდერობა პირველად მოიპოვა კომპანია „ციაომიმ" და პირველად ისტორიაში, საკუთარ ბაზარზე 15 მლნ სმარტფონის გაყიდვა მოახერხა. ეს იმ ფონზე, რომ Samsung-მა ჩინურ ბაზარზე 13,2 მლნ სმარტფონის რეალიზაცია მოახერხა.
რაც შეეხება ინდურ ბაზარს, ის ლიდერობა კომპანია Micromax-მა მოიპოვა.