"თიბისი ბანკი" საკუთარ კლიენტურას 2011 წელს მრავალ ინოვაციურ პროდუქტს ჰპირდება. ბანკის ინფორმაციით, "თიბისი ბანკის" ერთგული კლიენტებისთვის 2010 წლის ინოვაციური მომსახურება - SMART CLUB დაინერგა.
SMART CLUB არის "თიბისი ბანკის" ლოიალური კლიენტების კლუბი, რომლის წევრები ჩვეულებრივი საბანკო მომსახურების სანაცვლოდ, ბანკისგან საჩუქრად იღებენ SMART ქულებს, რომლებსაც შემდეგ, პარტნიორ ობიექტებში, სასურველ საჩუქრებზე ცვლიან.
შედეგად, SMART CLUB MAღთ ჩLUB-ის წევრებისთვის საბანკო ბარათით გაკეთებულ თითოეულ შენაძენს, ბანკში დაგროვილ დანაზოგსა, თუ აღებულ სესხს ახალი, დამატებითი სარგებელი მოაქვს!
2010 წლის განმავლობაში SMART CLUB -ის წევრებისთვის ჩატარდა 4 ექკლუზივი. ქულების სახით დარიცხულმა თანხამ კი 433 000 ლარი შეადგინა.
იმავდროლად, SMART CLUB -ის გვერდი Facebook -ზე- სოციალური მედიის ყველაზე მასშტაბური პროექტი საქართველოში: "თიბისი ბანკმა" ივლისიდან Facebook -ზე SMART CLUB -ის ფან გვერდი შექმნა, სადაც მუდმივად ტარდება კონკურსები, რომლებშიც აქტიურად არიან ჩართულები ფეისბუქის ფანები. დღეისთვის ფანების რიცხვმა უკვე 60 000 მიაღწია და მათი რიცხვი ყოველდღიურად საშუალოდ 400-500 -ით იზრდება. ეს კი იმას ნიშნავს, რომ სმარტ კლუბი არის სოციალური მედიის ყველაზე მასშტაბური პროექტი საქართველოში. თიბისი ბანკი კი პირველი ბანკია, რომელიც ასე აქტიურად და ორიგინალური ფორმით გამოჩნდა სოციალურ ქსელში.
SMART CLUB -ის ფან გვერდზე ჩატარდა 30 - კონკურსი, გამოვლინდა 120 - მდე გამარჯვებული; ქულების სახით დარიცხულმა თანხამ კი 5 000 ლარი შეადგინა.