"პეპსის" წამახალისებელ აქციაში გამარჯვებულებს დღეს ჰიპერმარეტ "გუდვილში" კომპანიის გენერალურმა დირექტორმა დავით ლომჯარიამ MP3 პლეერები გადასცა.
"პეპსის" წამახალისებელი აქცია - "მოიგე MP3 პლეერი ყოველ 5 წუთში" 14 იანვრამდე გასტანს. ამ დროის განმავლობაში 4800 ცალი MP3 პლეერი გათამაშდება.
აქციის მექანიზმი საკმაოდ მარტივია - „პეპსის" პროდუქტების ყვითელი თავსახურის ქვეშ მოცემული კოდი უნდა გაიგზავნოს შMშ-ის სახით ნომერზე 3939 და ხუთი წუთის მანძილზე შემოსულ ნომრებს შორის გათამაშდება ერთ MP3 პლეიერი.
მენეჯმენტის ინფორმაციით, "პეპსის" საახალწლო აქცია "MP3 პლეერი ყოველ 5 წუთში" ბავშვების საყვარელ გასართობად იქცა. როგორც კომპანიის მენეჯმენტი აცხადებს, აქციის წარმატება გამოიწვია პრიზმა - MP3 პლეიერმა და მისი მოგების მარტივმა მექანიზმმა, რომლის დანერგვის შედეგად, ყოველ 5 წუთში გაიცემა ერთი საჩუქარი.
როგორც "პეპსიში" აღნიშნავენ, ყველანაირ შედეგებზე უფრო მნიშვნელოვანი და სტიმულის მომცემია, რომ კომპანიაში შემოდის ბავშვების მიერ დაწერილი მადლობის წერილები.
"პრიზიდან გამომდინარე აქციაში ძირითადად ბავშვები და თინეიჯერები მონაწილეობენ. მასშტაბური სარეკლამო აქციაც სწორედ მათზე იყო გათვლილი და აღსანიშნავია, რომ კომპანია „პეპსიმ" პირველად გამოიყენა ინტერნეტ რეკლამა, რომელმაც მოსალოდნელზე უფრო მეტი შედეგი აჩვენა. ასევე მნიშვნელოვანია, რომ ეს არის ჩვენი მეორე წარმატებული შMშ აქცია, პირველი ზაფხულში განხორციელდა, თუმცა ამჟამინდელი აქციის რეზონანსი გასცდა საქართველოს ფარგლებს. სს "იბერია რეფრეშმენტსის" (კომპანია „პეპსი" საქართველოში) წარმატებული შMშ აქციით "Pეპსიცო Iნტერნატიონალ"-ი დაინტერესდა" - აცხადებს კომპანიის მარკეტინგის და გაყიდვების მენეჯერი ლევან კასრაძე.
მისი განმარტებით, მიუხედავად იმისა, რომ შMშ აქციები სიახლე არ არის, ინტერესი გამოიწვია უშუალოდ აქციის კონცეფციამ. "Pეპსიცო Iნტერნატიონალ"-ი გეგმავს ჩვენი აქციის მექანიზმის სხვა ქვეყნებში დანერგვას. სავარაუდოდ პირველ ეტაპზე ამ ტიპის პრომო აქციები განხოციელდება დსთ-ს ქვეყნებში.
კომპანიის გენრალური დირექტორის დავით ლომჯარიას შეფასებით, 2010 წელი კომპანიისათვის საკმაოდ წარმატებული აღმოჩნდა. ბაზრის წილი ივნისიდან ოქტომბრამდე 5 პროცენტით გაიზარდა და 35% შეადგინა, რაც განაპირობა კომპანიაში განხორციელებულმა ინვესტიციებმა, „პეპსის" რებრენდინგმა, „პეპსი მაქსის" გამოშვებამ, რომელმაც ქართველი მომხმარებლების ლოიალურობა დაიმსახურა, და ასევე მომხმარებელზე გათვლილმა პრომო აქციებმა.