2011 წლის განმავლობაში კომპანია "იბერია რეფრეშმენტსი" "პეპსის" მოყვარულებს მრავალ სიურპრიზს სთავაზობს.
მენეჯმენტის ინფორმაციით, 2011 წლიდან "პეპსი" ბაზარზე "ლიპტონის ცივ ჩაისა" და ნატურალურ წვენებს გამოიტანს.
კომპანიის გენერალური დირექტორის დავით ლომჯარიას განმარტებით, "პეპსი" ყველაფერ გაკეთებს იმისათვის, რომ მომხმარებელს უამრავი სიახლე და სიურპრიზი შესთავაზოს.
2010 წელს კომპანის წარმატებულა აფასებს. დავით ლომჯარიას განარტებით კრიზისის გათვალისწინებით, 2010 წელს "პეპსიმ" ბაზარზე საკუთარი წილი 5 %-ით გაზარდა.
"2010 წელი საბადნიეროდ საკმაოდ წარმატებული აღმოჩნდა მიუხედავად იმისა, რომ წელი საკმაოდ მძიმე იყო. მხდა ლარის გაუფასიურებ და ფასები გაიზარდა თუმცა გატარებუი სხვა აქციეების შედეგად ბაზარზე პპოზიციები 5 %-ით გავმყარეთ. 2011 წლიდან მომხმარებელს უამრავ სიახლეს შევთავაზებთ"- გნაცხადა დავით ლომჯარიამ
დავით ლომჯარიას შეფასებით, 2010 წელი კომპანიისათვის საკმაოდ წარმატებული აღმოჩნდა. ბაზრის წილი ივნისიდან ოქტომბრამდე 5 პროცენტით გაიზარდა და 35% შეადგინა, რაც განაპირობა კომპანიაში განხორციელებულმა ინვესტიციებმა, „პეპსის" რებრენდინგმა, „პეპსი მაქსის" გამოშვებამ, რომელმაც ქართველი მომხმარებლების ლოიალურობა დაიმსახურა, და ასევე მომხმარებელზე გათვლილმა პრომო აქციებმა.