კომპანია ”იმიჯ-ცენტრი” გახლავთ “მის საქართველო”-ს ორგანიზატორი და მსოფლიოში აღიარებული სილამაზის საერთაშორისო კონკურსების “Miss World”-ის, “Miss Universe”-ის, “Miss Intercontinental”-ის, “Miss Tourism Queen Of The Year International”-ის და “Miss Tourism International”-ის ოფიციალური და ექსკლუზიური წარმომადგენელი საქართველოში.
უკვე შეირჩა კონკურსანტები, რომლებიც გააგრძელებენ “მის საქართველო 2015”-ის ტიტულისთვის ბრძოლას.
1 ოქტომბერს “ომეგა მოტორსში” გაიმართება “მის საქართველო 2015”-ის კონკურსანტების წარდგენა.
წელს გამარჯვებული “მის საქართველო” მთავარ პრიზად მიიღებს საოცნებო ავტომობილს Mini Cooper Coupe, რომელიც დააწესა კომპანიამ “ომეგა მოტორსი”.
პროექტის მოსამზადებელი ეტაპის ფარგლებში დაგეგმილია სხვადასხვა ღონისძიებები. კონკურსანტები ფიზიკურ მომზადებას გაივლიან სპორტ-კომპლექსში “ნეპტუნი”. მათ ჩაუტარდებათ ფოტოგადაღება კიკალა-სტუდიოში. ფინალისტების გარეგნობაზე იზრუნებს სილამაზის სალონო “გოგასუსი”. მათ ჩაცმულობას უზრუნველყოფს მოდის სახლი “მარიონელა”.
კონკურსანტებს ექნებათ გასვლითი ტურები რეგიონებში. ქუთაისის მერიის მხარდაჭერით დაგეგმილია იმერეთის რეგიონის ღირსშესანიშნაობების დათვალიერება, კახეთში მათ მასპინძლობას გაუწევს სასტუმრო ამბასადორი კაჭრეთი. მოსამზადებელი პერიოდის დასკვნით ნაწილს გოგონები გაივლიან ბათუმში, სადაც მათ უმასპინძლებს სასტუმრო ლეოგრანდი.
ფინალური შოუ გაიმართება 1 ნოემბერს ბათუმის სახელმწიფო მუსიკალურ ცენტრში, სადაც წარმომადგენლობითი ჟიური გამოავლენს ნომინანტებს და გამარჯვებულ “მის საქართველო 2015”-ს
სავარაუდო ნომინაციები
- მის საქართველო 9. მის ექსტრავაგანტულობა
- I-ვიცე მის საქართველო 10. მის მომხიბვლელობა
- II-ვიცე მის საქართველო 11. მის ელეგანტურობა
- III-ვიცე მის საქართველო 12. მის გრაცია
- ვიცე მის საქართველო 13. მის ინტერნეტი
- მის მეგობრობა 14. მის ტალანტი
- მის ფოტოგენურობა 15. მის ინტელექტი
- მის ტელეგენურობა 16. ტოპ-მოდელი
“მის საქართველო 2015”-ს ტიტულის მფლობელი და ტოპ-ხუთეული გაემგზავრებიან სილამაზის სხვადასხვა პრესტიჟულ საერთაშორისო კონკურსებზე.
“მის საქართველო 2015”-ის პარტნიორები და მხარდამჭერები არიან: აჭარის მთავრობა, Jungle Fever Georgia, ენერგეტიკული სასმელი “შარკი”, სარეკლამო კომპანიები “მაქსპრომი” და “კოლიბრი”, ვებ.სტუდია GOODWEB.
საინფორმაციო მხარაჭერა - ტელეკომპანია რუსთავი 2, მარაო, მიუზიკ ბოქსი, რადიოები ფორტუნა და ფორტუნა+, ინტერნეტ მხარდაჭერა GHN.GE, INFO 9
ორგანიზატორები: კომპანია “იმიჯ-ცენტრი” და “ომეგა მოტორსი”