ადამიანის ემოცია პირდაპირ გავლენას ახდენს სწავლების და ინფორმაციის დამახსოვრების პროცესზე. ეს ხსნის, თუ რატომ ხდება, რომ პირველი შთაბეჭდილება ტოვებს წარუშლელ კვალს ცნობიერებაზე, აღნიშნავს The Financial Express.
მეცნიერებმა სპეციალურად გაზომეს მღრნელების ტვინში მიმდინარე ელექტრონული აქტივობა სპეციალური ურთიერთქმედების დროს. ასე გამოვლინდა მძლავრი რითმული აქტივობა, საუბარია აღზნებულ მდგომარეობაზე.
ორი ერთმანეთისთვის უცნობი ვირთხების შეხვედრის დროს, მოცემული აქტივობა აღმოჩნდა განსაკუთრებით ძლიერი და სინქრონული ტვინის სფეროებს შორის, რომელიც დაკავშირებულია სოციალურ მეხსიერებასთან.
თუ ცხოველები ხვდებოდნენ კვლავ, აქტივობა სუსტდებოდა - მიანიშნებს ჰაიფსის უნივერსიტეტის დაკვირვება. მეცნიერებმა ასევე შეადარეს აქტივობა ცხოველთა სოციალური ურთიერთქმედების და არაემოციური ზემოქმედების სტიმულის ფონზე (მაგალითად, შეხვედრა ობიექტთან) მიუხედავად იმისა, რომ ტვინის აქტივობის მიხედვით შეიძლებოდა თქმა,რომ ახალი საგანი აინტერესებდათ ვირთხებს, ისეთი მსგავსი კორდინირებული რითმული აქტივობის დონის მიღება როგორიც ხდებოდა ახალი ვირთხის შეხვედრის დროს შეუძლებელი იყო. სხვათა შორის, კორდინაციის შედარებით მაღალი დონე ნარჩუნდებოდა მას შემდეგ,რაც სხვა ცხოველთან შეხვედრა სრულდებოდა ე.ი. შეხვედრის შთაბეჭდილება ღრმად ილექებოდა ტვინში.მეცნიერები საუბრობენ იმაზე,რომ მათ აღმოაჩინეს კავშირი აგზნებას,თავის ტვინის განსაკუთრებულ სფეროში რითმულ აქტივობასა და მოგონებების ფორმირების შემეცნებით პროცესს შორის. ხოლო,უარყოფითი ემოციური სტიმული განსხვავებულ გავლენას ახდენს ტვინზე.როცა მღრნელებს აფრთხობდნენ, მათი ტვინის აქტივობა იზრდებოდა,სხვადასხვა სფეროები მუშაობდა კორდინაციაში, მაგრამ აქტივობის სიხშირე იყო საგრძნობლად განსხვავებული,ისევე როგორც რითმული სქემა.