საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ შექმნა ვებაპლიკაცია, რომელიც რეკლამის დამკვეთებს, დამამზადებლებს და განმთავსებლებს საშულებას მისცემს, მარტივად დაადგინონ, აკმაყოფილებს თუ არა კანონით დადგენილ პირობებს სამაუწყებლო რეკლამაში გამოყენებული ტექსტი.
სარეკლამო რგოლის სტანდარტის შექმნის იდეა გამოიწვია კომისიის მიერ არაერთი დავის განიხილამ სამაუწყებლო რეკლამაში გამოყენებული ტექსტების აღქმადობის თაობაზე. აღნიშნული საკითხის რეგულირების მიზნით, საერთაშორისო პრაქტიკის გათვალისწინებით და საზოგადოების შეცდომაში შემყვანი სარეკლამო რგოლებისგან დაცვის მიზნით, "ელექტრონული კომუნიკაციების სფეროში მომსახურების მიწოდების წესებისა და მომხმარებელთა უფლებების დაცვის შესახებ რეგლამენტში", 2011 წლის 23 სექტემბრის N8 დადგენილებით, მე-4 მუხლს დაემატა შემდეგი რედაქციის მე-5 პუნქტი: "ელექტრონული საკომუნიკაციო მომსახურების კომერციულ რეკლამასა და ტელეშოფინგში გამოყენებული ტექსტის სიმბოლოს სიმაღლე არ უნდა იყოს სატელევიზიო კადრის სიმაღლის 4%-ზე ნაკლები და ტექსტის ჩვენების ხანგრძლივობა უნდა განისაზღვროს იმგვარად, რომ ტექსტის მოცულობა 1 წუთში 140 სიტყვაზე მეტის წაკითხას არ ითხოვდეს. ტექსტის ჩვენების ხანგრძლივობის გამოთვლისას, რიცხვებს და სხვა აღნიშვნებს შეესაბამებათ იმდენი სიტყვა, რამდენიც მათ წარმოსათქმელად არის საჭირო. ელექტრონული ფოსტის და ინტერნეტგვერდის მისამართი ითვლება ერთ სიტყვად".
კომერციული რეკლამის ტექსტის სტანდარტი საშუალებას იძლევა სარეკლამო რგოლი ეთერში გაშვებამდე აიტვირთოს კომისიის ოფიციალურ ვებგვერდზე, www.gncc.ge და დაიშალოს კადრებად, ასევე, შესაძლებელია აიტვირთოს კონკრეტული კადრი სურათის ფორმატში. შერჩეულ კადრზე არსებული ტექსტის ჩარჩოში ჩასმის შემდეგ დადგინდება, შეესაბამება თუ არა მისი ზომა დადგენილ სტანდარტს.
პროგრამა ასევე აღჭურვილია ტექსტის ჩვენების ხანგრძლივობის კალკულატორით, რომელიც ტექსტში გამოყენებული სიტყვების რაოდენობის შეყვანის შემდეგ, გვეუბნება მინიმალურ ხანგრძლოვობას, რომელიც საჭიროა ტექსტის საჩვენებლად და მაყურებლისთვის სათქმელის მისატანად.
კომერციული რეკლამის ტექსტის სტანდარტი, ერთი მხრივ, იცავს მომხამრებლის უფლებას, მიიღოს სათანადო ინფორმაცია სარეკლამო რგოლიდან, მეორე მხრივ, თავად სარეკლამო რგოლების დამკვეთის უფლებას, გადაამოწმოს შეესაბამება თუ არა ვიდეორგოლი არსებულ კანონმდებლობას.