E-Tech - ასე უწოდა Renault Trucks-მა ელექტრომობილების მიმართულებით ახალ, 360°-იანი მხარდაჭერის გეგმას. განახლებული სტრატეგიის ფარგლებში კომპანია 2030 წლისთვის წარმოებული ელექტრომობილების გაყიდვების გაზრდას 50%-ით გეგმავს. 2040 წლისთვის კი მანქანების 100% ნახშირბადნეიტრალური იქნება.
ამბიციური გეგმების ფარგლებში Renault Trucks საკუთარ ცოდნას გადამზიდავებს გაუზიარებს და ნახშირბადნეიტრალურ მუშაობაზე გადასვლის პროცესში დაეხმარება. მისი E-Tech შეთავაზება მომხმარებლის 360°-იან მხარდაჭერაზეა ფოკუსირებული და ნულოვანი ემისიის მქონე სატვირთო ელექტრომანქანებისთვის არსებული პირობების ჩანაცვლებას მოიცავს.
კომპანია წლებია, სიახლეზე მუშაობს. ბრენდი მომხმარებელს სატვირთო ელექტრომობილების მრავალფეროვან სამოდელო რიგს სთავაზობს და პროდუქციის ხაზს სტაბილურად აფართოებს. მისი გაყიდვების რაოდენობით თუ ვიმსჯელებთ, კომპანია ძალიან სწრაფად პროგრესირებს. ამის მაგალითად შეგვიძლია 2021 წლის სტატისტიკა მოვიყვანოთ, როდესაც მწარმოებელმა მომხმარებელს 249 სატვირთო ელექტრომანქანა მიაწოდა და დამატებით კიდევ 613 მოდელზე მიიღო შეკვეთა.
Renault Trucks - დეკარბონიზაციის პარტნიორი
ახალი სტრატეგიის მიხედვით, Renault Trucks მაღალი სტანდარტების მქონე ელექტრომობილების დიაპაზონის გაზრდას აპირებს, რასაც მომხმარებელთა მხარდაჭერის სრული პაკეტიც ემატება. ეს უკანასკნელი მთლიან პერიოდს მოიცავს – დაწყებული ელექტრომობილის შესყიდვიდან, დამთავრებული მისი მუშაობის მონიტორინგით.
მომხმარებელთა 360°-იანი მხარდაჭერის სტრატეგია 4 ეტაპისგან შედგება:
1.საწყისი ეტაპი, რომლის დროსაც Renault Trucks მომხმარებლებს დეკარბონიზაციის გეგმის შედგენაში, ანალიზსა და საჭიროებების განსაზღვრაში დაეხმარება;
2.დიაგნოსტიკის მეორე ეტაპი სიმულაციური ინსტრუმენტების გამოყენებას გულისხმობს. ეს ფაზა დამკვეთის საქმიანობის შესწავლით იწყება და ავტოპარკის, მარშრუტებისა და ელექტრომოწყობილობების ანალიზს მოიცავს. სიმულაციური ინსტრუმენტები მომხმარებელს სწრაფი გადაწყვეტილებების მიღებასა და საქმიანობის მონიტორინგში დაეხმარება;
3.შემდეგ ეტაპზე Renault Trucks დეკარბონიზაციის პროექტის არქიტექტორის ფუნქციას შეითავსებს და ახალ ეკოსისტემას დამკვეთთან ერთად ააშენებს. ამ ფაზაზე მწარმოებელი მომხმარებელს სთავაზობს დაფინანსებას როგორც სახელმწიფო, ისე კერძო სუბსიდიების გათვალისწინებით. ასევე ის სრულად დაეხმარება მომხმარებელს სატვირთო ელექტრომანქანის სრულყოფილად აღჭურვაში;
4.ფინალურ ეტაპზე Renault Trucks პროექტის მენეჯერის როლს მოირგებს, რომელიც თავის მომხმარებელს დეკარბონიზაციის მიმართულებით პირველი ნაბიჯების სწორად გადადგმაში დაეხმარება. ეს ნაბიჯები მოიცავს: დამტენი სადგურების დამონტაჟებას, მძღოლებისა და ავტოპარკის მენეჯერების მომზადებას, ავტოპარკის ადმინისტრირებას და სხვა. ასევე, Renault Trucks-ის ქსელი დამტენი მოწყობილობების მონიტორინგს ახორციელებს, აკვირდება მანქანის მართვისა და მის მიერ ენერგიის მოხმარების პროცესს, ამის საფუძველზე კი მომხმარებელს აძლევს ოპტიმიზაციაზე ორიენტირებულ რჩევებს, რეკომენდაციებს მარშრუტებისა და ტექნიკური ოპერაციების შესახებ.
Renault Trucks-ის შესახებ: Renault Trucks Volvo ჯგუფის ნაწილია, რომელიც სატვირთო მანქანების, ავტობუსების, სამშენებლო ტექნიკის, სამრეწველო და საზღვაო ძრავების ერთ-ერთი წამყვანი მწარმოებელია მსოფლიოში. Renault Trucks, რომელიც 150 ქვეყანაში ოპერირებს, მომხმარებელს ყოველწლიურად 50 000-ზე მეტ სატრანსპორტო საშუალებას აწვდის მსოფლიო მასშტაბით. ფრანგული ბრენდის პორტფელში სხვადასხვა დანიშნულების პროდუქციის ფართო არჩევანია წარმოდგენილი.
Renault Trucks-ს საქართველოში „თეგეტა ჰოლდინგის“ შვილობილი კომპანია Tegeta Commercial Vehicles წარმოადგენს. კომპანია ბაზარზე 2021 წლიდან ოპერირებს და მომხმარებელს სამშენებლო, კომერციულ და სპეციალური დანიშნულების სატრანსპორტო საშუალებებს სთავაზობს.