დროისა და საზოგადოების განწყობების ცვლილებების კვალდაკვალ, ბიზნესსაც სჭირდება ადაპტაცია და ასეთი ადაპტაციის უამრავი წარმატებული მაგალითი არსებობს.
პერიოდულად, კომპანიები ცვლიან თავიანთი ბრენდის პოლიტიკას და ცდილობენ ის საზოგადოებისა და მომხმარებლის ღირებულებების შესატყვისი გახადონ.
ზოგიერთ შემთხვევაში, კომპანიების ლოგოები რადიკალურ ცვლილებას განიცდიან, ზოგჯერ კი მხოლოდ ფერები იცვლება და უფრო მინიმალისტური ხდება. ხშირად, მომხმარებელი კრიტიკულად რეაგირებს კომპანიის ბრენდის ცვლილებაზე და იმედგაცრუებულიც კი რჩება.
წარმოგიდგენთ, სხვადასხვა კომპანიის ლოგოს, რომლის ცვლილების შემდეგ, მომხმარებელთა ნაწილი იმედგაცრუებული დატოვა.
Warner Bros.
Gmail
Pringles
Burger King
BMW
Holiday Inn
General Motors
Starbucks
Pepsi
Google
Wendy's
Best Western
Yves Saint Laurent
Yahoo!
Procter & Gamble
Airbnb
წყარო: Bored Panda