დროისა და საზოგადოების განწყობების ცვლილებების კვალდაკვალ, ბიზნესსაც სჭირდება ადაპტაცია და ასეთი ადაპტაციის უამრავი წარმატებული მაგალითი არსებობს.
პერიოდულად, კომპანიები ცვლიან თავიანთი ბრენდის პოლიტიკას და ცდილობენ ის საზოგადოებისა და მომხმარებლის ღირებულებების შესატყვისი გახადონ.
ზოგიერთ შემთხვევაში, კომპანიების ლოგოები რადიკალურ ცვლილებას განიცდიან, ზოგჯერ კი მხოლოდ ფერები იცვლება და უფრო მინიმალისტური ხდება. ხშირად, მომხმარებელი კრიტიკულად რეაგირებს კომპანიის ბრენდის ცვლილებაზე და იმედგაცრუებულიც კი რჩება.
წარმოგიდგენთ, სხვადასხვა კომპანიის ლოგოს, რომლის ცვლილების შემდეგ, მომხმარებელთა ნაწილი იმედგაცრუებული დატოვა.
Warner Bros.

Gmail

Pringles

Burger King

BMW

Holiday Inn

General Motors

Starbucks

Pepsi

Google

Wendy's

Best Western

Yves Saint Laurent

Yahoo!

Procter & Gamble

Airbnb

წყარო: Bored Panda