სააგენტო Brand Finance-მა ყველაზე ძვირადღირებული ამერიკული ბრენდების რეიტინგი გამოაქვეყნა. ექსპერტების შეფასებით, Apple-ს ბრენდის ღირებულება 104,7 მლრდ დოლარია.
როგორც სააგენტოში განმარტავენ, ბრენდების ღირებულება შემდეგი კრიტერიულემის მიხედვით დათვალეს: კომპანიის ღირებულება, და ასევე იმ კრიტერიუმითაც, თუ რისი გადახდა შეუძლია კომპანიას ბრენდისთვის, თუ კი ის მათი საკუთრება არ იქნებოდა.
ირკვევა, რომ Apple-მ საგრძნობლად უკან ჩამოიტოვა სხვა ძვირადღირებული ბრენდები. რეიტინგში მეორე ადგილზეა ინტერნეტ გიგანტი Google, რონლის ბრენდიც 68,6 მლრდ დოლარადაა შეფასებული, ხოლო Microsoft-ის ბრენდის ღირებულება კი 62,8 მლრდ დოლარს შეადგენს.
მასალის გამოყენების პირობები