თბილისისა და ბათუმის საერთაშორისო აეროპორტების ოპერატორი კომპანია „ტავ ჯორჯია" თბილისის საერთაშორისო აეროპორტში დამატებით, 65 მილიონ დოლარის ინვესტიციას განახორციელებს. კომპანიის ინფორმაციით, 22 თვიანი სამშენებლო სამუშაოების შედეგად, ახალი ასაფრენ-დასაფრენი ბილიკის სრული რეაბილიტაცია და გაგრძელება-გაფართოება იგეგმება.
ახალი ასაფრენ-დასაფრენი ზოლის მშენებლობაზე "ტავ ჯორჯია" 700 ადამიანს დაასაქმებს, აქედან 99% ადგილობრივი იქნება.
„საქართველო კავკასიის რეგიონის უპირობო ლიდერია სტრატეგიული და ეკონომიკური განვითარების კუთხით, ახლა კი მას რეალური შენსი აქვს გახდეს უმნიშვნელოვანესი საავიაციო ჰაბი რეგიონში. ჩვენ გვსურს, ჩვენი წვლილი შევიტანოდ საქართველოს ავიაციის განვითარებაში და საკუთარი გამოცდილება თქვენი ქვეყნის ეკონომიკურ წინსვლას მოვახმაროთ. F კოდის ასაფრენ-დასაფრენი ზოლი, მსოფლიოში მხოლოდ რამდენიმე წამყვან აეროპორტს აქვს, მათ შორის ლონდონის ჰითროუს და ამსტერდამის სხიპოლის აეროპორტებს. ჩვენ გულწრფელად გვიხარია, რომ პირველი ასეთი ასაფრენ-დასაფრენი ბილიკი მთელს ამიერკავკასიაში, სწორედ საქართველოში იქნება. მე მჯერა, რომ ამ პროექტის განხორციელება დიდ სარგებელს და წინსვლას მოუტანს ქართულ ავიაციას"- განაცხადა „ტავ აეროპორტების" პრეზიდენტმა სანი შენერმა.
„ტავ ჯორჯია" მორიგ, უპრეცედენტო ინვესტიციას განახორციელებს თბილისის საერთაშორისო აეროპორტში. 2 წელიწადზე ნაკლებ დროში (22 თვე), თბილისის აეროპორტის ახალი ასაფრენ- დასაფრენი ზოლის სრული რეაბილიტაცია და გაგრძელება-გაფართოება ICAO-ს ყველა სტანდარტისა და რეგულირების დაცვით მოხდება."- დასძინა „ტავ ჯორჯიას" გენერალურმა მენეჯერმა მეთე ერქალმა.
იმავდროულად, პირველად ამიერკავკასიაში, თბილისის საერთაშორისო აეროპორტის ასაფრენ-დასაფრენ ბილიკს F კოდი მიენიჭება. ეს ნიშნავს, რომ თბილისის აეროპორტი შეუზღუდავად, ყველა ტიპის თვითმფრინავის მიღებას შეძლებს, მათ შორის მსოფლიოში ყველაზე დიდი Boing 748-8F, Airbus A380-800, Antonov 225 და Antonov 124-ისა.
65 მლნ აშშ დოლარის ინვესტირების სანაცვლოდ თბილისისა და ბათუმის საერთაშორისო აეროპორტების ოპერატორ კომპანია „ტავ ჯორჯიას" თბილისის აეროპორტის მართვის უფლება 2037 წლის, ნოემბრამდე გაუხანგრძლივდა. მართვის უფლების 10 წლითა და 9 თვით გაგრძელებასთან დაკავშირებით ხელშეკრულება „ტავ ჯორჯიასა" და სახელმწიფოს მფლობელობაში მყოფ „საქართველოს აეროპორტების გაერთიანებას" შორის გაფორმდა.