ხვალიდან, 30 ივნისიდან, "გუდვილი" მისი ბაზარზე ოპერირების განმავლობაში ყველაზე მასშტაბურ კამპანიას იწყებს. „ახალი ფასებით "გუდვილი" - ასეთი დაპირებით შეხვდა კომპანია ზაფხულის სეზონს და მომხმარებლის ინტერესებიდან გამომდინარე 50 000-ვე დასახელების პროდუქტზე 10%-იანი ფასდაკლება გამოაცხადა.
ფასდაკლების კამპანიის მასშტაბურობას "გუდვილი" რამდენიმე ასპექტით ხსნის: 1. ფასდაკლება გავრცელდება გუდვილის ყველა ობიექტში (მათ შორის ბათუმში, გორში და ყოფილ ჯი.მარტის სუპერმარკეტებში.) 2. ფასდაკლება შეეხება ყველაფერს რასაც გუდვილი ყიდის. 3. ფასდაკლებით სარგებლობა მომხმარებელს შეეძლება როგორც ფიზიკური შესყიდვების, ასევე ონლაინ სუპერმარკეტით(goodwilldelivery) შეკვეთების დროს. 4 საფასო პოლიტიკის შეცვლის შემდეგ გუდვილი ქსელურ მარკეტებს შორის ყველაზე დაბალ ფასს შესთავაზებს მომხმარებელს.
„აღნიშნული კამპანია თავისი მოცულობით და მიზნობრიობით ყველაზე მასშტაბურია გუდვილის მარკეტინგულ აქტიობებს შორის. „ახალი ფასებით გუდვილი" ვრცელდება ჩვენს სრულ ასორტიმენტზე (50 000 დასახელების პროდუქტზე). მომხმარებელს საშუალება ეძლევა საუკეთესო ფასად, ერთჭერქვეშ, შეიძინოს როგორს საკვები პროდუქტი, ასევე ავეჟი და საყოფაცხოვრებო ნივთები. პირველ რიგში ჩვენი მიზანი მომხმარებლის ლოიალურობაზე ზრუნვა და მათი ინტერესების გათვალისწინებაა. უახლოეს პერიოდში გუდვილი ქსელის გაფართოებას და ცენტრალური წარმოების ამოქმედებას გეგმავს, რაც საშუალებას გვაძლევს უფრო მეტ მომხმარებელს მივუახლოვდეთ და მათი რაოდენობის ზრდით მოგების ფასნამატი შევამციროთ. განსაკუთრებულად დაბალი ფასი ყოფილ ჯი.მარტების სუპერმარკეტებში იქნება (ს/ც ქარვასლა, თბილისი ცენტრალი), სადაც უკვე არსებულ დაბალ ფასს -10% დააკლდება და მომხმარებელი მნიშვნელოვან შეღავათს მიიღებს. გუდვილის ქსელს ყოველდღიურად 20 000-ზე მეტი მომხმარებელი სტუმრობს. ჩვენი ახალი საფასო სტრატეგია დაგვეხმარება ეს მაჩვენებლი გავაორმაგოთ."- განაცხადა "გუდვილის" გენერალურმა დირექტორმა მიხეილ ჩარკვიანმა.