საერთაშორისო კონსალტინგურმა და მარკეტინგულმა კომპანია Interbrand-მა "Beast Global Brands 2011"-ის რეიტინგი გამოაქვეყნა.
2011 წლის მსოფლიოს საუკეთესო ბრენდებს შოროს გასული წლის ლიდერებმა პოზიციები შეინარჩუნეს. გასული წლების მსგავსად რეიტინგში საუკეთესო პოზიციებზე ამერიკული კომპანიები რჩებიან.
მსოფლიოს საუკეთესო ბრენდების პირველი ათეული, რომელშიც ყველა ამერიკული კომპანია შევიდა, ასე გამოიყურება: Coca-Cola, IBM, Microsoft, Google, GE, Mcdonalds, Intel, Apple, Disney, და HP.
უნდა აღინიშნოს, რომ 2011 წლის ათეულში ყველა ძველი სახეა, გარდა Apple-სა, რომელიც 2010 წლის რეიტინგში 17-ე პოზიციაზე იყო. შარშანდელთან შედარებით პოზიციები დათმო Nokia-მ, რომელმაც მერვედან მეთოთხმეტე ადგილზე გადმოინაცვლა.
მეორე ათეულში პირველ პოზიციაზე იაპონური კომპანია Toyota-ა, ხოლო მეთორმეტე პოზიციაზე გერმანული Mercedes-Benz-ია. მეცამეტეზეა კი Cisco.
რეიტიგის მიხედვით, მე-15 პოიზიციაზეა BMW, რაც შეეხება GILLETTE-ს მან გასულ წელთან შედარებით სამი პუნქტით გაიუარესა მდგომარეობა და ამჟამად მე-16 ადგილზე იმყოფება. ორი პუნქტით დაწინაურდა სამხრეთ კორეული კომპანია Samsung-ი, ასევე ორი პუნქტით დათმო პოზიცია ფრანგულმა Louis Vuitton-მა. მე-19 პოზიციაზეა Honda და ხოლო მეოცეზე კი ORACLE. რაც შეეხება უალკოჰოლო სასმელების მწარმოებელ კომპანია Pepsi-ს, მან 2011 წელს რეიტინგში ადგილი ერთი პუქნტით გაიუჯობესა და ამჯამად 22-ე ადგილზე იმყოფება.
საუკეთესო ბრენდების ჩამონათვალში 5-5 პუნქტით გაიუმჯობესეს მდგომარეობა იტალიურმა Gucci-მ და ფრანგულმა Loreal-მა. სამაგიეროდ პოზიციები დათმო BlacBerry-მა, რომელიც ამჟამად 56-ე პოზიციაზეა და MTV-მ, რომელიც 58-ე ადგილზე იმყოფება.
2011 წელს პოზიციები გაუიმჯობესეს, გერმანულმა კომპანიებმა Audi-მ და Adidas-მა.
ტოპ-100-ში 2011 წელს სამი ახალი კომპანია გამოჩნდა - 90-ე ადგილზეა იაპონური ავტომწარმოებელი Nissan-ი, 97-ე ადგილზე ამერიკული John Deere, ხოლო 98-ე პოზიციაზე ტაივანური კომპანია HTC.
რეიტინგში ბოლო ორი ადგილზე ავტომწარმოებლები - იტალიური Ferrar-ი და ამერიკული Harley-Davidson-ი არიან.