კომპანია "ნატახტარმა" და პიარსააგენტო "ჯეპრამ" მედიაკონკურსის გამარჯვებულები გამოავლინეს. კონკურსის ყველა მონაწილეს "ედრესის" 150 ლარიან სასაჩუქრე ბარათთან ერთად, ფულადი პრიზები გადაეცათ.
კომპანია "ნატახტარმა", პიარსააგენტო "ჯეპრასთან" ერთად, კონკურსი თემაზე "ადგილობრივი ლუდი - ყოველთვის ახალი" 28 აპრილს გამოაცხადა.
კონკურსის მიზანი იყო, მედიის საშუალებით ქართველ მომხმარებელს მიწოდებოდა სასარგებლო და მიუკერძოებელი ინფორმაცია ლუდის ადგილობრივი წარმოებისა და ლუდის ხარშვის ქართული მრავალსაუკუნოვანი ტრადიციების შესახებ. კონკრეტულად კი კომპანია "ნატახტარის" სიახლეების, ბრენდების, მისი წარმადობის, ექსპორტისა და ნატახტრის წყლის უნიკალურობის შესახებ.
"ადგილობრივი ლუდი - ყოველთვის ახალი" მედიაკონკურსის ჟიურის წევრები ზვიად ქორიძე, რუსუდან ვაშაკიძე, თეონა დოლენჯაშვილი, სოსო გალუმაშვილი, ვახტანგ გვახარია, ელდარ ნადირაძე იყვნენ. კონკურსში მონაწილეობდა სააგენტო "ჯი-ეიჩ-ენიც", რომლის ჟურნალისტმაც ალექსანდრე ნაბახტეველმა მესამე პრემია აიღო, სტატიით "დალიე „ნატახტარი" და თქვი WOW". ალექანდრე ნაბახტეველი კონკურსის აღმოჩენადაც დასახელდა.
მასალის გამოყენების პირობები