ცნობილმა ლუდის მწარმოებელმა Heineken-მა Google-თან მრავალმილიონიანი კონტრაქტი გააფორმა. მათი ერთობლივი თანამშრომლობა, ვიდეოჰოსტინგ YouTube-ზე ონლაინ კომპანიის გაშვების შემდეგ დაიწყება.
The Wall Street Journal-ი წერს, რომ Heineken-ი ონლაინ მარკეტისთვის სარეკლამო ბიუჯეტის 4 %-ს ხარჯავს, რომელიც 2 მლრდ. ევროს შეადგენს.
Heineken-ი და Google-ი გეგმავენ აქტიური კამპანია აწარმოონ 20 სამიზნე ბაზარზე, დასავლეთ ევროპასა და აშშ-ში, თუმცა რეკლამირებისთვის Heineken-ი მხოლოდ YouTube-ის ბაზას არ გამოიყენებს და ბანერებს სხვა ცნობილ საიტებზეც განათავსებს.
Heineken-ი გეგმავს Google-ის პლატფორმის გამოყენებით, აწარმოოს როგორც გლობალური ასევე ლოკალური სარეკლამო კამპანია.
Google-ი კი თავის მხრივ ლუდის მწარმოებელ კომპანიას თავის ბაზაში წვდომის საშუალებას მისცემს, რითაც Heineken-ი დადგენს, როგორია ლუდის ყიდვის სტატისტიკა და ძიებისას მომხმარებელი ძირითადად რომელი სიტყვების კომბინაციით ეძებს ლუდის სხვადასხვა სახეობასა, თუ მისი ონლაინ ყიდვის საშუალებებს.