Coca-Cola 31 ივლისიდან პროდუქციას 3-4 %-ით გააძვირებს. პროდუქციის გაძვირების მიზეზად, კომპანიაში სირიაში ნავთობის გაძვირებას უკავშირებენ. თუმცა საქართველოში Coca-Cola-ს ოფიციალური წარმოიმადგენელი "კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯიას" მფლობელი თემურ ჭყონია ადგილობრივ ბაზარზე Coca-Cola-ს გასძვირებას არ ადასტურებს.
Coca-Cola, არის პირველი სასმელების კომპანია, რომელიც პროდუქციის ფასსს, მსოფლიოში საკვები პროდუქტების გაძვირების ფონზე ზრდის. შჶმდგომ ეტაპოზე ანალიტიკოსები PepsiCo-სა და Dr Pepper Snapple-ს გაძვირებას პროგნოზირებენ.
თუმცა Credit Suisse -ის ანალიტიკოსები აცხადებენ, რომ Coca-Cola-ს კონკურებტებს ფასის ზრდა წლის ბოლომდე გაუჭირდებათ, რადგანაც ამ პერიოდში მათი პროდუქციის რეალიზაციის მაჩვენებელი საგრძნობლად იზრდება და ფასის ზრდამ კი შესაძლოა რეალიზაციის მაჩვენებელი შეამციროს.
თუმცა რამდენიმე ხნის უკან Beverage Diges იტყობინებოდა, რომ PepsiCo-ს ღირებულება 10 ივლისიდან სექტემბრის დასაწყისამდე გაძვირდებოდა.