პოპული მომხმარებლების ლოიალობაზე ზრუნავს. ხარჯავ და აგროვებ ერთდროულად _ სწორედ ეს არის დაგროვებითი ბარათის ძირითადი თვისება, რაც ასე ხიბლავს მომხმარებელს. 2009 წელს `პოპულის~ გუნდმა ერთგული მომხმარებლებისათვის პლასტიკური დაგროვებითი ბარათი `პოპ-არტ ბარათი~ გამოუშვა, რომლითაც შესაძლებელია საჩუქრების და ფასდაკლებების მიღება.
ამ ეტაპზე `პოპულის~ `პოპ-არტ ბარათით~ 105 000 მომხმარებელი სარგებლობს და მათი რაოდენობა მუდმივად იზრდება. `პოპული~ მიმდინარე წლიდან `პოპ-არტ ბარათებთან~ ერთად ორ დამხმარე, შვილ ბარათს გამოუშვებს. დამხმარე ბარათები ხელს შეუწყობს, რომ ძირითად ბარათზე უფრო სწრაფად მოხდეს ქულების დაგროვება.
`პოპ-არტ ბარათის მიღების წესი უცვლელია: `პოპულის~ ქსელში ყიდულობთ 15 ლარის ღირებულების პროდუქტს და პირადობის მოწმობის წარდგენის შემდეგ, სამი სხვადასვა ვიზუალის მქონე ბარათს შორის, ირჩევთ სასურველ ვარიანტს. `პოპულის~ ქსელში პროდუქციის შეძენისას `პოპ-არტ~ ბარათზე დაგიგროვდებათ ქულები სახელწოდებით `პოპულარი~, რომლებსაც საჩუქრების ასარჩევად გამოიყენებთ. ყოველ დახარჯულ 10 ლარზე ბარათზე 1 პოპულარი გერიცხებათ.
ლიკა მიქაუტაძე, (კომპანია `პოპულის" საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერი): `პოპულარების~ დაგროვება მომხმარებლისთვის უფრო კომფორტული რომ ყოფილიყო, შევთავაზეთ მათ ორი დამხმარე ბარათი. ბარათის მისაღებად საჭიროა მომხმარებელი მობრძანდეს `პოპულის~ ქსელისში და მის ძირითად `პოპ-არტ ბარათს~ ავტომატურად მივაბავთ ორ შვილობილ ბარათს. მას დაემატება ის `პოპულარები~, რომელსაც მომხმარებელი დახმარე ბარათების საშუალებით დააგროვებს. საჩუქრების გაცემა კი მხოლოდ ძირითადი ბარათით მოხდება. `პოპულარებზე~ არა მარტო ექსკლუზიური, იმპორტირებული პროდუქტები გააცემა, არამედ ის პროდუქტები, რომლებიც ყველაზე მოთხოვნადია ჩვენს ქსელში, ასევე ყველაფერი რისი წარმოება და გადამუშავებაც `პოპულში~ ხდება. ყველა იმ პროდუქციაზე, რომლის გაცემაც პოპულარებზე მოხდება, ფასთან ერთად მითითებული იქნება `პოპულარების~ ოდენობა. გაზაფხულიდან კი `პოპულის~ ყველა მაღაზიაში, მოხდება პროდუქციის გაცემა პოპულარებზე. ანუ, სურვილისამებრ შეიძენთ იმპორტირებულ პროდუქციას, ან ყოველდღიური მოხმარებისთვის ჩვენ მიერ წარმოებულ პროდუქციას, ან დააგროვებთ ქულებს და `ვილეროი და ბოხის~ კატალოგიდან აირჩევთ საჩუქარს."
ხატია ჯამბაზიშვილი, (კომპანია `პოპულის~ მომხმარებელთან ურთიერთობების მენეჯერი): დაგროვებითი ბარათების 90% აქტიურია, რაც იმაზე მეტყველებს, რომ მომხმარებელი აგროვებს ქულებს და ირჩევს საჩუქრებს. "ვილეროი და ბოჰის" ახალი სასაჩუქრე კატალოგით, გასული წლის ოქტომბრიდან დღემდე, 6000-ზე მეტი საჩუქარია გაცემული. მომხმარებელს ყოველთვის ვეკითხებით ახალს რას ისურვებდნენ სასაჩუქრე კატალოგში. სასაჩუქრე კატალოგი 6-12 თვის განმავლობაშია ვალიდური. `პოპ-არტ ბარათების~ გაცემა ყოველდღიურად მიმდინარეობს. დამატებით 30 000 ბარათს ვბეჭდავთ და ვფიქორბთ, სწორედ ამდენით გაიზრდება გაზაფხულისთვის `პოპ-არტ~ ბარათების მომხმარებელთა რაოდენობა. ბარათზე `პოპულარების~ რაოდენობის შემოწმება, სავაჭრო ქსელში სალაროების გარდა, მომხმარებელს შეუძლია ცხელ ხაზზე: 43 11 22. ამავე ტელეფონზე დარეკვით შესაძლებელია ნებისმიერი სხვა ინფორმაციის მიღება, მაგალითად, არის თუ არა კონკრეტულ მაღაზიაში ესა თუ ის პროდუქტი, პრეტენზიის თუ მადლობის გამოხატვა.~
®