სულ ცოტა ხნის წინ კომპანია პოპულმა 4000 კვ.მ. ზე განლაგებული ფრეშ პროდუქტების საწარმოს მშენებლობა დაასრულა. საწარმოს მშენებლობაში 5 მილიონი ლარის ინვესტიცია ჩაიდო. აქამდე "პოპულის" 43 მაღაზიაში ადგილობრივად ხდებოდა საკვების წარმოება, რის გამოც ყველა სავაჭრო ობიექტში საკვების ხარისხისა და გემოვნური თვისებების კონტორლი შეუძნლებელი იყო. სწორედ ამიტომ პოპულის აქციონერთა საბჭომ გადაწყვიტა სოლიდური ინვესტიცია დაებანდებინა, სანაცვლოდ კი მაღაზიათა მთელ ქსელში პროდუქციის გარანტირებულად მაღალი ხარისხი მიეღო.
საწარმო შედგება რამდენიმე დეპარტამენტისგან: ფრანგული პურ-ფუნთუშეულის საცხობი, ცხელი კულინარია, ქართული საცხობი, სალათების წარმოება, ხორცის წარმოება, ქათმის პროდუქტების წარმოება, ხილ-ბოსტნის გადამუშავება, საკონდიტრო ნაწარმი, თევზის ნაწარმი და ყველის გადასამუშავებელი განყოფილება. ეს არის პირველი შემთხვევა საქართველოში და ამიერკავკასიაში, როდესაც მსგავსი ტიპის, მრავალპროფილური საწარმო შეიქმნა. ეს საწარმო დღეისათვის სრული დატვირთვით ჯერ კიდევ არ არის ამუშავებული და სამომავლოდ რამდენიმე დეპარტამენტი კიდეც დაემატება.
"ჩემი მთავარი მიზანი და მოვალეობაა, კომპანია "პოპულის" საწარმო პროცესების გამართვის დარგში ჩემს გუნდთან ერთად ევროპული სტანდარტები დავნერგო", _ აცხადებს კომპანია "პოპულის" პარტნიორი ტექნოლოგიური პროცესების დარგში) ჟან მიშელ ჩარლზი.
_ იქნება გვიამბოთ, რა ეტაპებს გადის პროდუქცია პოპულის ახალ საწარმოში მანამ, სანამ ის სავაჭრო ქსელის დახლზე, შემდეგ კი ჩვენს სუფრაზე მოხდება?
_ ყველაფერი იწყება პროდუქტის სწორად შესყიდვით. პირველ რიგში ჩვენ მის ხარისხსს ვამოწმებთ, ამის შემდეგ ხდება პროდუქციის გადამუშავება, ჰიგიენური ნორმების სრული დაცვით შეფუთვა შესაბამის შესაფუთ მასალებში და სწორი დისტრიბუცია, რათა მაღაზიაში უმოკლეს ვადაში მიაღწიოს ჯანსაღმა პროდუქტმა.
ეს არის პირველი შემთხვევა საქართველოში და ამიერკავკასიაში, როდესაც მსგავსი ტიპის, მრავალპროფილური საწარმო შეიქმნა. ყველა დეპარტამენტს სათავეში უდგას პროფესიონალი ევროპელი ტექნოლოგები, რომელთაც არაერთ ქვეყანაში დაუნერგიათ ევროპული სტანდარტები.
_ როდესაც ამ საწარმოს გახსნაზე ვმუშაობდით, ხომ არ აიღეთ რომელიმე ქვეყნის ანალოგი?
_ დაახლოებით 15 წელია, რაც ამ დარგში ვმუშაობ და ამ ხნის განმავლობაში მსგავსი წარმოება სხვადასხვა ევროპულ ქვეყანაში მაქვს გაკეთებული, მაგრამ არა ასეთი მაშტაბური. ევროპაში საწარმო ძირითადად მაინც სპეაციალიზირებულია ერთი ან ორი მიმართულებით მაგალითად ხშირად გვხვდება სავაჭრო ქსელებში ხორცის საწარმო და მზა საჭმელის ცეხები დანარჩენ პროდუქციას სუპერმარკეტები უფრო სხვა მწარმოებლებისგან ყიდულობენ.
"პოპული" კვების პროდუქტების წარმოებაში ერთ ერთი უმსხვილესი კომპანიაა საქართველოში. ყოველდღიურად ქსელში პროდუქტს სულ მცირე 35 000 ადამიანი ყიდულობს, რაც უზარმაზარი პასუხისმგებლობაა ჩვენთვის.
ხარისხის კონტროლი, ჰიგიენური ნორმების უმაღლეს დონეზე დაცვა და ევროპული სტანდარტების შესაბამისი ტექნოლოგიები _ ეს ის ძირითადი პრინციპებია, რასაც `პოპულის~ დღევანდელი წარმოება ეფუძნება
P.შS. "პოპულში" საახალწლო სამზადისი უკვე დაიწყეს. წლის დღესასწაულებზე `პოპულის~ საწარმო სრული დატვირთვით იმუშავებს, რათა მომხმარებელს დროულად მიაწოდონ პროდუქციის მრავალფეროვანი ასორტიმენტი. `პოპული~ მომხმარებელს საახალწლოდ სიურპრიზებითაც გაანებივრებს.