ანალიტიკური კომპანია Euromonitor-ის კვლევის მიხედვით, აშშ-ს მაცხოვრებლები უპირატესობას დაბალი ხარისხის ყავას ანიჭებენ, მიუხედავად იმისა, რომ აშშ-ს ბაზარზე საკმაოდ კარგი ხარისხის ყავაც იყიდება.
კვლევამ აჩვენა, რომ ამერიკის მოსახლეობა უპირატესობას შედარებით დაბალი ხარისხის ყავას ანიჭებს, რაც თავისთავად დაბალ ხარისხსაც გულისხმობს. ირკვევა ისიც, რომ ბოლო 10 წლის განმავლობაში აშშ-ში დაბალი ხარისხის ყავის რეალიზაცია 138,324%-ით გაიზარდა.