თარიღი    დრო

რა უნდა ვიცოდეთ გათბობის სისტემებზე - „საგა“

საქართველო, თბილისი - 18:21 11.19.2018 376

როგორ და სად შევარჩიოთ ხარისხიანი გათბობის სისტემები „ჯი-ეიჩ-ენი“ კომპანია „საგას“ საცალო გაყიდვებისა და ფრენჩაიზების განვითარების დეპარტამენტის ხელმძღვანელს საბა მოდებაძეს ესაუბრა.

საბა მოდებაძე: ზამთრის სეზონისთვის მომზადება იწყება გათბობის ქვაბის და ქვაბის სისტემების შემოწმებით, რადგან ხშირია შემთხევევები, როდესაც ჰაერის დაგროვება ხდება რადიატორებში. ამისთვის, საჭიროა თითოეული რადიატორი შევამოწმოთ და მისი ეფექტურობის გასაზრდელად ჰაერისგან დაცლა მოვახდინოთ. ასევე, გავაკონტროლოთ ქვაბის წნევა. ზაფხულში, როდესაც ცხელი წყლის მოხმარება ხდება ეს კონტური ძირითადად დაკეტილია და 1.5-2 უნდა მერყეობდეს. უფრო მეტი საზიანოა ქვაბისთვის.

-ხშირად, სპეციალისტები იძლევიან რჩევას, რომ დაყენდეს ოთახის თერმოსტატები...

- რა თქმა უნდა, მნიშვნელოვანია. ადრე არ იყო ეს კულტურა და ახლა ძალიან ტრენდულია. ოთახის თერმოსტატიუფრო კომფორტულს ხდის ქვაბის მოხმარებას. მომხმარებელს საშუალება აქვს უშუალოდ შიდა ტემპერატურით ისარგებლოს, ქვაბზე მითითებულ ტემპერატურას არ მაიქცევს ყურადღებას და ოთახის მაჩვენებლით მოახდენს მართვას, რაც დამეთანხმებით დამატებითი ეკონომიიის საშუალებას მისცემს და უფრო მეტი კომფორტია. ეს ძირითადად იმ მომხმარებლებისთვისაა კომფორტული ვინც დაკავებულია და ძირითად საღამოს ბრუნდება სახლში.  მაგალითად, „არისტონის“ თანამედროვე ქვაბს, უკვე მითითებული აქვს რეჟიმები ორშაბათიდან კვირის ჭრილში შეგვიძლია დრო და საათები მივუთითოთ და ამ დროის მიხედვით ვამუშაოთ.  დავუშვათ 6 საათზე ვბუნდები სახლში, ქვაბი თავად დაიწყებს მუშაობას და 4 საათიდან დაიწყებს ჩემგან მითითებულ ტემპერატურის მიხედვით აწევას სახლში და ა.შ.

ასევე, არის მართვითი თერმოსტატები, რომელიც ვაიფაის მეშვეიბითაც მუშაობს და სახლში მიუსვლელეად შეგვიძლია ვაკონტროლოთ ტემპერატურა.

ასევე, შესაძლებელია გარე თერმოსტატიც დავუყენოთ ქვაბს და აიწევს თუ დაიწევს ტემპერატიურა თქვენგან ჩაურევლად შეუძლია ზემოქმედება მოახდინოს და დაარეგულიროს ტემპერატურა. ეს არისტონში ძალიან ადვილად ხემისაწვდომია და ძალიან მარტივად შეგვიძლია დავაყენოთ.

- რაც შეეხება ქვაბებს, რომელ ბრენდს გაუწევდით რეკომენდაციას?

- „აროსტონის“ ქვაბები ძალიან ეკონომიური და ეფექტურობის მაღალი მაჩვენებლით გამოირჩევა. არისტონის ბრენდი ეს არის იტალიური და იწარმოება მხოლოდ იტალიაში და არსად სხვაგან. ის სტანდარტები და მოთხოვნები, რაც აქვს ევროპას მთლიანად აკმაყოფილებს და ერთ-ერთი ყველაზე მაღალგაყიდვების და ნდობის მქონე ბრენდია. „საგა“ არისტონის ესკლუზიური შემომტანია.

ეფექტურობის მაჩვენებლიდან გამოსარჩევია ეგრეთ წოდებული მარგი ქმედების კოეფიციენტი, რომელიც ყველა ქვაბზე მაღალი აქვს, კონდესაციურ ქვაბებს თუ არ ჩავთვლით.

საცირკულაციო ტუმბო, ზუსტად იმ რეჟიმზე მუშაობს, რაც მითითებული სისტემისთვის იქნება საინტერსო. გამწოვსაც ზუსტად იმდენი რაოდენობის ნამწვავი გააქვს გარეთ, რომ არ მოხდეს დამატებითი ცივი ჰაერის შემოდინება. ის, რომ გარედან შემოაქვს სუფთა ჰაერი და შიგნიდან გააქვს ამ სისტემაზე აღარ ვლაპარაკობ, ძალიან დიდი ხანია, რაც ამ სისტემას ვიყენებთ. გაზის სარქველს რაც შეეხება დაბალ გაზზედაც შეუძლია, რომ იმუშაოს. ეს არის ის განმასხვავებელი ნიშნები რაც სხვა ქვაბებისგან გამოგვარჩევს.

საგას თანამდროვე ქვაბები  „იქსერია“ რომელზედაც კლასიდან თუ კი რაიმე თერმოსტატი, ვაიფაი თუ დისფლეი  თერმოსტატი იქნება,  ყველას დაერთება შეგვიძლია. მოდულირებადია ის ტუმბოები, გამწოვები რაც რამოდენიმე ქვაბის კასკადურად აწყობის შემთხვევაში გვიმარტივებს ყველაფერს ზუსტად იმ რაოდენობით ეხმარება ეს ქვაბები ერთმანეთს, რა რაოდენბითაც სჭირდება ერთი მეორის დახმარება და მოდულაცია იმდენად მაღლაა აყვანილი, რომ მაგალითისთვის, რომ ავიღოთ ჩვენი კლასის ეს მოდელი 24-იანმა ქვაბმა შეიძლება მოიხმაროს იმდენივე, რაც 15 კილოვატინმა ქვაბმა. თუ არ მოვთხოვთ რომ ცოტა დატვირთვით იმუშაოს.

ხმაურის ძალიან დაბალი დონეა. საცირკულაციო ტუმბო, გამწოვი ეს ყველაფერი არის მოდერნიზებული და არის აწყობილი იმ სისტემით, რომ იმუშაოს, რაც შეიძლება ნაკლები დატვირთვით. ცხელი წყალი, რაც შეიძლება სწრაფად დააბრუნოს ქვაბში, რომ მივიღოთ რაც შეიძლება ნაკლები დანახარჯი.

დიზაინზე მინდა გავაკეთო აქცენტი. ემჩნევა, რომ ნამუშევარია, რადგან დახვეწილია ძალიან და სარეკლამო კომუნიკაციის დროსაც აჩვენებენ, რომ ქვაბი ასოცირდება დიდ მოუხერხებელ არც ისე ლამაზ და ეფექტურ პროდუქტთან თუმცა ისეთი დახვეწილია X სერიის დიზაინი, რომ თითქმის ყველანაირი ინტერიერს ერგება,  ძალიან კარგად არის გათვალისწინებული და რაც მთავარია ინტეგრირებულია დიზაინში. 

-ხშირად მომხარებელს უჭირს არჩევანის გაკეთება იატაკქვეშა გათბობის შესახებ, “საგა“ რას ურჩევს?  

 -იატაკქვეშა გათბობა, ძალიან ეფექტურია, რადგან ადამიანის სიმაღლეზე ხდება სასურველი ტემპერატურის მიღება.  მხოლოდ  ძალიან ბევრი რამ არის გასათვალისწინებელი, რადგან კვალიფიციურ ხელოსანთან უნდა მოხდეს ამ ყველაფრის დაგეგმვა.

-„საგას“ თუ ჰყავს შესაბამისი სპეციალისტები?

- რა თქმა უნდა, გათბობის ნებისმიერ სისტემის მსურველი მოვიდეს ჩვენთან, ჩვენ გადავცემთ მოთხოვნებს საპროექტო განყოფილებას. ჩვენ გვაქვს 25-წლიანი გამოცდილება ბაზარზე. როდესაც ჩვენთან მოდის მომხარებელი შეუძლია კომპლექსურად ისარგებლოს საგას მომსახურებით. გარდა იმისა, რომ მიიღებს ჩვენი ხელოსნის მომსახურებას. ადგილზე მივა, დაითვლის ყველა იმ ნიუანს, რაც მომხამერებელს სჭირდება, ვაკეთებთ ანალიზს და შემდეგ კეთდება ნახაზი და ამის შემდეგ კეთდება ჩვენი გათბობა. თუკი მომხმარებელს დასჭირდება 5-10 წლის შემდეგაც შეგვიაძლია ამოვბეჭდოთ და გავატანოთ ეს ნახაზი გათბობის მილი სად გადის, როგორი დაქსელვა გვაქვს გაკეთებული. თუკი ოდესმე რაიმე პრობლემა შეექმნება ძალიან მარტივი აღმოსაფხვრელი იქნება ეს პრობლემა.

გვაქვს მკაცრად გაწერილი 48 საათი, რომლის ჩვენი წარმომადგენელი ადგილზე ნახავს და უშუალო ინფორმაციას და რეკომენდაციებს მიიღებთ სად, როგორ და რა ჯობია გაკეთდეს: იატაკქვეშა გათბობა, კონდიცირება, რადიატორები თუ სხვა. შემდეგ მობრძანდებით ჩვენთან მიიღებთ დიფერენცირებულს ჩამონათვალს და თქვენთვის სასურველ ვარიანტებს აქ უკვე თქვენ გადაწყვეტთ, რას გააკეთებთ.  შემდეგ მოვა კვალიფიციური ხელოსანი და ამ ყველაფერს ეტაპობრივად დაიწყებს და დაასრულებს შედეგად თქვენი რემონტი თანხვედრაში იქნება ჩვენი გათბობის სისტემასთან.

-მომხმარებლების ყველაზე ხშირად დაშვებული შეცდომებიდან რას გამოყოფდით?

- ძირითადად არასწორი შერჩევა ხდება. ხშირად ქვაბის შემთხევაში გვაქვს ეს პრობლემა. არისტონის ქვაბის შემთხევაში გვაქვს 15-კილოვატიანი და 24 კილოვატიანი. როდესაც მომხმარებელი მოდის საყიდლად, მას უკვე ვიღაცამ ურჩია 24-კილოვატიანი ქვაბი და მოდის ამის შესაძენად. სინამდვილეში სხვაობა 15 და 24 კილოვატიანს შორის არ არის. არის მხოლოდ ეკონომია. სინამდვილეში ჩვენ ზუსტ ფართზე უნდა გავაკეთოთ ამ ყველაფრის გათვლა, დავთვალოთ თბოდანაკრგი, დავთვლით რადიატორების სიგრძე და ამ ყველაფერის გათვალსწინებით ირჩევა ქვაბი. ძირითადად ამ ყველაფერს არასწორად არჩევენ, რადიატორებიც კი ხშირ შემთხევაში არსწორადაა შერჩეული. მომხმარებელი ვერ იღებს იმ ეფექტს, რაც სურდა, არ თბება და ტეპერატურას ძალიან მაღლა ვუწევთ, რაც საბოლოოდ ზედმეტ დანაკარგსა და ხარჯთანაა დაკავშირებული.

არის განსხვავებული შემთხვევებიც, როდესაც ტემპერატურა არ ყოფნით და უწევენ ძალიან მაღლა წყალგამაცხელებელს. სინამდვილეში ეს ტემპერატურა არ გვჭირდება. 50 გრადუსზე ზემოთ ადამიანისთვის მიუღებელია ამ ტემპერატურის წყლის მოხმარება და ახდენენ ცივი წყლით გადარევას, ამ შემთხვევას აკუმულირება ხდება ცხელი წლის ქვაბში ძალიან დიდი რაოდენობით, რაც შემდგომში იწვევს ქვაბის გადახურებას და რაღაც დეტალების დაზიანებას.

უნდა შეიძინონ დენის მარეგულირებელი იმიტომ, ე.წ ,,დენის თამაში“ძალიან ცუდ ზეგავლენას ახდენს შემდგომში ქვაბის მუშაობაზე.

ამასთან ერთად, დამიწებაც უნდა ქონდეს იმიტომ, რომ ეს ევროპული სტანდარტია ევროპული სტანდარტის მიხედვით გამოდის და ამ შემთხევაში ქვაბი გვიწერს, რომ გვაქვს დამიწების პრობლემა და ხშირ შემთხევაში არ იმუშავებს. თანამედროვე ბინებში ეს პრობლემა შეიძლება ითქვას, რომ საერთოდ არაა, მაგრამ ძალიან დიდ პრობლემას ვაწყდებით ძველი კორპუსის გაყვანილობებში, სადაც დამიწების ხაზი არ არსებობს. ეს მკაცრად გვაქვს გაწერილი მოთხოვნებში მათივე მათოივე უსაფრთხოების მიზნით.

-მომხარებლების ერთ-ერთი პრეტენზია  საგარანტიო მომსახურებას ეხება, „საგას“ შემთხვევაში როგორ არის დაცული მომხმარაბელი?

- ჩვენთან გარანტიები, მოქმედებს, როგორც ნივთებზე ასევე, გაყვანილობაზე. ჩვენი მომხმარებელი, როგორც გათბობის ასევე, გაგრილების მიმართულებით მიიღებს სრულ მომსახურებას.

ჩვენი მოქნილობა გამოიხატება იმაში, რომ თითქმის ყველა რეგიონს მოვიცავთ საქართველოში. ასევე, ჩვენ გვაქვს, მორიგე ქვაბები. თუკი მომხმარებელს რაიმე პრობლემა აქვს და ადგილზე ვერ ხდება მისი დიაგნოსტირება და შეკეთება, მორიგე ქვაბით ვანაცვლებთ და მოგვაქვს ცენტრალურ ოფისში გასატესტად დაზიანებული ქვაბი. ეს სერვისი დავნერგეთ იმისთვის, რომ ჩვენს მომხარებელს ოდნავ დისკოფორტიც კი არ შეექმნას.

არისტონს აქვს 5-წლიანი გარანტია. ეს იმას ნიშნავს, რომ ქვაბის შემთხვევაში თუ რაიმე მოხდება ოღონდ ეს არ უნდა იყოს ფიზიკური ზიანი, ჩვენი სერვისი მოახდენს ყველანაირი დეტალის უფასო შეცვლას.  გარდა საგარანტიოს 5 წლის გვაქვს დამატებითი 5 წელი 5 წლის გასვლის შემდეგაც უფასოდ სარგებლობს ჩვენი დიაგნოსტიკური მომსახურებით მომხმარებელი. მივა ჩვენი ხელოსანი და დასვავს დიაგნოზს თუ რისი ბრალი შეიძლება იყოს ესა თუ ის პრობლემა მხოლოდ დეტალის ფასი იქნება ფასიანი.

ერთი ფანჯრის პრინციპით ვმუშაობთ ძალიან მოქნილები ვართ. საქართველოს რაიონებში ყველგანაა ჩვენი წარმომადგენელი და არ უწევთ თბილისში ჩამოსვლა მომსახურების მისაღებად.  ეს ხარისხი, რომ არ გვქონდეს, რასაც მომხმარებელს ვთავაზობთ წინ ვერ წავიდოდით. ჩვენ არ გვაქვს სექგმენტური მიმართულება ჩვენი მომხმარებელია ყველა. მართვის სისტემებიდან დაწყებული გათბობით დამტავრებული, ყველა კაპრიზის შესრულება შეგვიძლია

ახალი მართვის სისტემა ინერგება ჩვენთან, რომელიც მომხარებლის ჩარევის გარეშე მოგვაწვდის ინფორმაციას თუ რა პრობლემა და დახმარება სჭირდება გათბობის სიტემას. ეს ჯერ არ გვაქვს, მაგრამ ძალიან მალე იქნება. თუ მომხარებლებში ამის მოთხოვნა გაჩნდება, დღესაც შეგვიძლია ეს ნაბიჯები გადავდგათ.




Tavdacva

ყველა სიახლის ნახვა...

komentari

ყველა სიახლის ნახვა...

dRis siaxleebi

ყველა სიახლის ნახვა

სარეკლამო ბანერი (250px)


arqivi


ბოლო სამი წლის განმავლობაში თქვენი პირადი შემოსავლები
გაიზარდა 85.4%
შემცირდა 11.7%
არ შეცვლილა 2.9%