“არ არსებობს მიზეზი, რის გამოც საქართველოში ფრენების დაწყება არ შეგვიძლია“, აღნიშნულის შესახებ განცხადებას Ryanair-ის მარშრუტების განვითარების დირექტორმა ნილ ო'კონერიმ განაცხადა, რომელიც თბილისში რიგით მეთხუთმეტე საერთაშორისო, საავიაციო ფორუმს CONNECT 2018-ს ესწრება.
როგორც ო კონერიმ ერთ-ერთ პანელზე სიტყვით გამოსვლისას განაცხადა, წინა ხელისუფლების დროს დაშვებულ იქნა შეცდომა, როდესაც თბილისის აეროპორტი კონკრეტულ კომპანიას გადაეცა და დაწესდა ძალიან მაღალი ტარიფები.
„ასეთი ტარიფები ბარსელონაშიც კი არ არის, არადა თბილისში მხოლოდ 3 მილიონი მგზავრია. 40-50 მიმართულებიდან კი ევროპაში მხოლოდ 10-ზე ნაკლები სრულდება“, აღნიშნა Ryanair-ის მარშრუტების განვითარების დირექტორმა.
მისივე განმარტებით, ავიაკომპანია იღებს გადაწყვეტილებას ფრენების დაწყების თაობაზე, აეროპორტებში ყველაზე კონკურენტული ხარჯებით.
ჩვენ გამტარუნარიანობას აეროპორტების კონკურენტუნარიანი ფასის შესაბამისად ვარჩევთ. უფრო მეტ აეროპორტს უნდა გაზრდა, ვიდრე ჩვენ გვაქვს გამტარუნარიანობის საშუალება. რაც იმას ნიშნავს,რაც შეიძლება ფრთხილად უნდა ავარჩიოთ ლოკაციები. ქუთაისში და თბილისში ფრენების დასაწყებად მოლაპარაკებები დავიწყეთ, კარი ღია იყო. ახლაც მზად დაკამავშირებელი რეისები, უმეტესობა რეისებისა სრულდება სტამბოლის გავლით და არა პირდაპირ. არა მგონია დაბალბიუჯეტიანი აეროპორტი ძვირი აეროპორტისგან 200 კილომეტრში იყოს გამოსავალი, რომ მოაგვარო მაღალბიუჯეტიანი აეროპორტის პრობლემა.ვართ და გაგვიხარდება მოლაპარაკებების და განხილვების პროცესის განახლება. არ არსებობს მიზეზი რის გამოც თბილისსა და ქუთაისში ფრენებს ვერ დავიწყებთ. თბილისს განვიხილავთ ბაზრად, რომელსაც სჭირდება განვითარება. მას შეზღუდული რაოდენობის რეისები აქვს. ძალიან ბევრი რეისი სრულდება სტამბოლის გავლით. არა მგონია დაბალბიუჯეტიანი აეროპორტი ძვირი აეროპორტისგან 200 კილომეტრში იყოს გამოსავალი, რომ მოგვარდეს მაღალბიუჯეტიანი აეროპორტის პრობლემა“, განაცხადა ნილ ო კონერიმ.