Wizz Air ქართველი მოგზაურებისთვის ნომერ პირველ დაბალბიუჯეტიან გადამზდავად იქცა. Wizz Air-ში აცხადებენ, რომ კომპანია ყოველმხრივ ცდილობს საკუთარ მომხმარებელს მათზე მორგებული სერვისიები შესთავაზოს.
„საქართველოს საავიაციო ბაზარზე წამყვანი მაღალხარისხიანი და ყველაზე დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანია განაგრძობს საავიაციო მგზავრობის დემოკრატიზაციას, საკუთარი ქსელის 17 მიმართულებით, 12 ქვეყნის მასშტაბით გაფართოების შედეგად. ბოლო წლებში, საქართველო საავიაციო ბაზარზე მნიშვნელოვანი ევოლუციების მომსწრეა და Wizz Air-ს ამ ზრდაში მნიშვნელოვანი წვლილი მიუძღვის. Wizz Air -ი ემსახურება საქართველოს და მუდამ მზად არის ადგილობრივ ოპერაციებში ინვესტირებითვის. როგორც პროფესიონალების გუნდი, Wizz Air-ი ყოველთვის ცდილობს, შეიმუშაოს ახალი ვარიანტები, რომლებიც ქსელის გაფართოების და მომხმარებლებისთვის უფრო შეღავათიანი მგზავრობის შეთავაზების საშუალებას იძლევა და რომლებიც საუკეთესოდ მოერგება საქმიანი ვიზიტებისთვისა თუ დასასვენებლად მიმავალი მგზავრების მოთხოვნებს.
ავიაკომპანია მოწოდებულია, რომ უზრუნველყოს ყველაზე დაბალი ტარიფები მგზავრობის საუკეთესო გამოცდილებით. სწორედ ამიტომ, Wizz Air-ი ქართველი მოგზაურებისთვის ნომერ პირველ დაბალბიუჯეტიან გადამზიდავად იქცა. მაღალკვალიფიციური მობილური მომხმარებლებისთვის შექმნილ საიტზე wizzair.com ან უფასო მობილური აპლიკაციის მეშვეობით, ბილეთების ონლაინ დაჯავშნის დროს ჩვენი მგზავრები სრული მოქნილობით სარგებლობენ“, აცხადებენ ავიაკომპანიაში.
მათივე ცნობით, Wizz Air-ის ყველა მომსახურება შექმნილია იმისთვის, რომ კომპანიამ მაქსიმალურად დააკმაყოფილოს მომხმარებლების მოთხოვნები. მგზავრებისთვის, რომლებიც ხშირად მოგზაურობენ, არსებობს სპეციალური შეთავაზებები და ფასდაკლებები Wizz Discount Club-ის სერვისის მეშვეობით, რაც ავიაბილეთის ტარიფებზე მინიმუმ 10- ევროიან, ხოლო ინტერნეტით შეძენილ ბარგზე მინიმუმ 5 ევროიან ფასდაკლებას გულისხმობს.
Wizz Discount Club ავიაკომპანიის მომხმარებელთა შორის ძალიან პოპულარულ სერვისად იქცა და კლუბის წევრთა რაოდენობამ ამ ფინანსური წლის პირველ ნახევარში 1,000,000-ს გადააჭარბა.
„ჩვენ მუდამ ვცდილობთ, რომ მომხმარებლებს მგზავრობის ინოვაციური საშუალებები შევთავაზოთ, მრავალი ახალი პროდუქტითა თუ სერვისისთ, რომელიც მეტ მოქნილობას განაპირობებს და მგზავრობას მარტივ და კომფორტულ პროცესად აქცევს. მომხმარებელთა კმაყოფილება და ინოვაციებისკენ სწრაფვა ჩვენი სტრატეგიის წამყვან ბერკეტად რჩება. სწორედ ამიტომ, ჩვენ გავაუქმეთ ხელბარგის მოსაკრებლის არსებული პოლიტიკა და მგზავრებს შევთავაზეთ ტარიფის გაყინვისა და ცვლადი თანამგზავრის სერვისები. უფასო ხელბარგის ზომის ზდრასთან დაკავშირებული ჩვენი უახლესი ცვლილების შემდეგ, ჩვენ კვლავ ვაგრძელებთ მცდელობებს, რომ მაქსიმალურად დავაკმაყოფილოთ ჩვენი მომხმარებლების საჭიროებები თუ სურვილები“, აცხადებენ ავიაკომპანიაში.
Wizz Air-ი ცენტრალური და აღმოსავლეთ ევროპის წამყვან დაბალბიუჯეტიან ავიაკომპანიად ULCC ბიზნეს მოდელის პრინციპების შედეგად იქცა, რაც ხელმისაწვდომი მგზავრობის შესაძლებლობების შექმნას და ქსელის მუდმივ გაფართოებას გულისხმობს. დღეს ავიაკომპანია მომხმარებელს სთავზობს ავიარეისებს 550 მიმართულებით 28 ბაზირებული აეროპორტიდან, რითაც ერთმანეთთან აკავშირებს ევროპისა და შუა აღმოსავლეთის 43 ქვეყნის 144 ქალქს.
Wizz Air-ის წარმატება წარმოუდგენელია Wizz Air-ის გუნდის გარეშე, რომელიც დაახლოებით 3,300 ავიაციის პროფესიონალისაგან შედგება და რომელიც 2017 წელს მომხმარებლებს მაღალკვალიფიციურ მომსახურებას 28 ბაზაზე, 15 ქვეყნის მასშტაბით სთავაზობს. ამასთან, ავიაკომპანიის თანამედროვე და ეფექტური ფლოტი ყველაზე ახალგაზრდაა ევროპაში, რაც Wizz Air-ის ბიზნესის ძირითადი აქტივია და რომელიც საშუალებას აძლევს კომპანიას, გაზარდოს ყოველდღიური სერვისები და, ამავდროულად, ყველაზე დაბალი ტარიფები შეინარჩუნოს.
Wizz Air-ის მუდმივი განვითარება და შესანიშნავი მომსახურება აღიარებული იქნა პრესტიჟული გლობალური ჯილდოებით. Wizz Air-ი დასახელებულია 2016 წლის საუკეთესო დაბალბიუჯეტიან ავიაკომპანიად წამყვანი საავიაციო ჟურნალის Air Transport World-ის რედაქტორების, და ასევე ავიაციის ცენტრის (CAPA)-ს მიერ. Wizz Air-ი დარეგისტრირებულია საერთაშორისო საჰაერო სატრანსპორტი ასოციაციში (IATA), საოპერაციო უსაფრთხოების აუდიტში (IOSA), ავაკომპანიის უსაფრთხოების აღიარების გლობალურ ქსელში.